به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون خبر داد:
نجاتی از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی کارخانه سیمان مارگون خبر داد و گفت: با تلاش فراوان به دنبال راه‌اندازی آن در دهه فجر امسال خواهیم بود.
خبردنا: مدیرعامل کارخانه سیمان مارگون از افزایش 3 برابری تولید سیمان کهگیلویه و بویراحمد با راه‌اندازی کارخانه مارگون خبر داد.

به گزارش "خبردنا" ، "حسین نجاتی"  اظهار کرد: با راه‌اندازی کارخانه سیمان مارگون و تولید در این واحد تولید سیمان، هم رونق تولید و هم اشتغال بیشتر را در استان شاهد خواهیم بود.

وی گفت: به همین دلیل همه در استان به دنبال راه‌اندازی کارخانه سیمان مارگون هستند و برای این کار همت به خرج می‌دهند.

نجاتی از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی کارخانه سیمان مارگون خبر داد و گفت: با تلاش فراوان به دنبال راه‌اندازی آن در دهه فجر امسال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد تولیدی سالانه یک میلیون تن بر تولید سیمان کشور افزوده خواهد شد افزود: این واحد تولید سیمان روزانه 3 هزار و 300 تن تولید خواهد داشت.

نجاتی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این واحد در استان؛ دو واحد تولید سیمان خواهیم داشت افزود: با احتساب تولید هر دو کارخانه، در روز تولید 4 هزار تن سیمان را خواهیم داشت.

این مسؤول در کارخانه سیمان مارگون با بیان اینکه تولید سیمان در استان با راه‌اندازی واحد مارگون ظرفیت سه برابری پیدا می‌کند گفت: از این رهگذر اشتغال‌زایی خوبی نیز ایجاد خواهد شد.

نجاتی میزان سرمایه‌گذاری در این واحد را 400 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از نقاط مثبت این است که کارخانه سیمان مارگون تنها واحدی در استان به شمار می‌رود که با شراکت سرمایه‌گذار خارجی کار ساخت و راه‌اندازی آن صورت گرفته است.

این مسؤول به سهم سرمایه‌گذار خارجی و همچنین سهم بانک در ساخت این کارخانه اشاره کرد و گفت: 35 درصد از سهم آورده سرمایه‌گذار خارجی و بقیه با مشارکت بانک بوده است که عملیات ساخت آن از سال 87 آغاز شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: