به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۱۵۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
لیست خودکشی های گچساران در دستان "تاج گردون":
مسوولی، فرمانداری، شهرداری، شورای شهری کسی باید این مسائل را ریشه یابی کند، ریشه این خودکشی ها چیست
خبردنا:  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامیز در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به خودکشی های اخیر در این شهرستان عنوان کرد: خودکشی های که در گچساران اتفاق افتاده است، بهزیستی ما، سپاه ما، کمیته امداد ما و ادارات و نهادها و رسانه ها باید همکاری کنند.

به گزارش "خبردنا"
  ، "غلامرضا تاج گردون " افزود: سایت ها دلشان را خوش نکنند جوانی خودکشی کرد سایت خبری آنها چند روز دارای خبر است این بلای است که همه ما را می گیرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعضی می گویند تقصیر نماینده است، گفت: یک سیستم بد کار می کند که اتفاقاتی به این شکل می افتد چرا نباید آسیب شناسی شود.

تاجگردون با نشان دادن لیست خودکشی های اخیر گچساران به اعضای شورای اداری گچساران افزود: این لیست خودکشی های اخیر گچساران است که نام دو نفر هنوز نوشته نشده است.

وی عنوان کرد: چه مفهومی دارد که چهار پنج دختر و زن جوان دست به خودکشی بزنند، بیکار هستند؟ شغل ندارند؟ وضعیت مالی بدی داشته اند؟

تاجگردون تصریح کرد: این مسله باید آسیب شناسی شود، مسوولی، فرمانداری، شهرداری، شورای شهری کسی باید این مسائل را ریشه یابی کند، ریشه این خودکشی ها چیست، مسوولان نباید خواب داشته باشند که چرا این اتفاق در شهر ما می افتتد و ما بی خیال هستیم.

وی یادآور شد: بعد حنما تقصیر نماینده است موضوع را سریع سیاسی و آلوده به بعضی مسائل کنیم!این مسله باید ریشه یابی شود و این ها آسیب های واقعی جامعه ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر: