به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
تقوی افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است.
خبردنا: رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه ادارات استان را به نحوی که در رسانه‌ها منتشر شده را تایید نمی‌کنیم.

به گزارش "خبردنا"، سید مهدی تقوی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در جلسه روز گذشته که در استانداری استان برگزار شد قرار شد این موضوع را به دقت بررسی کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اینکه آیا خبرهای منتشر شده در رسانه‌های استان در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای را تایید می‌کنید یا خیر گفت: کلیاتی که در رسانه‌ها است را ما به هیچ وجه اصلش را تایید نمی‌کنیم.

تقوی در پاسخ به این سوال که جذب و استخدام بی‌ضابطه در برخی ادارات تا حدودی تایید شده گفت: استخدام‌های بی‌ضابطه به این صورتی که در رسانه‌ها بیان شده را تایید نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع به دقت توسط بازرسی استان بررسی می‌شود، افزود: اگر مورد تخلفی باشد وظیفه ما گزارش به مراجع ذیل صلاح است.

تقوی با اشاره به اینکه مدت 5 سال است هیچ‌گونه استخدامی نداشتیم، در پاسخ به اینکه حتی اگر بیمه برای یک شخص واریز شود، بعد از چند سالی استخدام می‌شود، گفت: اگر شخصی از طرف یک شرکت خصوصی وارد شود، تا شرکت دولتی زمین تا آسمان فرق دارد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
اگه استخدام بی ضابطه ای نیس په چجوریاس که یه دونه تا هفت فامیل اونورتر رئیس روسا بیکار نیس.هر کسی که ازمون نداده استخدامش بی ضابطس .تو سهمیه استخدامیا هم که همیشه پایین ترین سهم استخدامی برا استان ماس .په تابلوه که بقیه رو همینجوری فک و فامیلی استخدام کردن.
ل.ز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
اگردرگفتارتان صداقت وشجاعت هست اقای ع سایت ک چطوری هم اکنون در روابط عمومی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مشغول بکاراست.ان چهل نفری که اخیراجذب کردندبرمبنای چه فرایندی بود.خودشخص ........چرابرادرخانم برادرش(خ) راسفارش کرده تادرمخابرات دهدشت مشغول بکارگردد.البته وقتی لورفت ان رابلافاصله دستوردادبیرون کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
0
0
استخدام های فامیلی در بهمیی را بررسی کنید.
کاملا آشکارا استخدام های فامیلی و بی خساب و کتاب انجام شد و هیچ کس هم برخورد نکرد.
در بهداشت،جهاد، گاز و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
0
1
کور تو را خدا بذارین مردم برین سرکار چه با ضابطه چه بدون ضابطه
نام:
ایمیل:
* نظر: