به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۱۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تشریح کرد :
وی گفت : استفاده از ابزار نوین مالی فرصت خوب و موثری است که باید از طریق آن برای توسعه استان بهره گرفت.
خبردنا: استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: ابزار نوین مالی فرصتی که باید از طریق آن برای توسعه استان بهره گرفت و دستگاه های اجرایی این استان جذب اعتبارات اوراق مالی را شتاب بخشی کنند.

به گزارش"خبردنا" سیدموسی خادمی در کارگاه اسناد خزانه اسلامی در جمع مدیران و ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان با اشاره به تامین منابع جدید از طریق عرضه اوراق مالی، گفت: برای تسریع در روند کار، فرم های اوراق مالی ظرف سه روز تحویل اداره کل اقتصاد و دارائی و خزانه استان شود.

استاندار اظهار داشت: اداره هایی که سقف تعیین شده اوراق مشارکت را در استان نتواند جذب کند، دستگاه دیگری جایگزین آن خواهد شد.

خادمی به کمبود ناشی از نقدینگی منابع دولتی به خصوص در این استان اشاره کرد و افزود: استفاده از ابزار نوین مالی فرصت خوب و موثری است که باید از طریق آن برای توسعه استان بهره گرفت.

استاندار بیان کرد: تامین منابع جدید مالی یکی از اولویت های مهمی است که دولت برای برون رفت از محدودیت و کمبودهای منابع مالی دولتی در این استان آن را در اولویت قرار داده است و نباید از این فرصت غافل ماند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هم گفت: دولت 6 هزار و 400 میلیارد ریال در این استان بدهی دارد که تامین این اعتبار می تواند، بخشی از مشکلات استان را برطرف کند.

کشاورز بیان کرد: 120هزار میلیارد ریال منابع جدید اوراق مالی در کشور وجود دارد که باید از این منابع دستگاه های اجرایی استان استفاده کنند.

کشاورز، شفاف سازی فرایند استفاده از اسناد خزانه (اوراق مالی)سرعت بخشی و رعایت الزامات قانون را از اهداف کارگاه اسناد خزانه با شرکت مسئولان و ذی حسابان ذکر کرد.

کارگاه اسناد خزانه اسلامی با شرکت مدیران اجرایی، شهرداری ها و ذیحسابان بیش از 60دستگاه و نهاد غیرعمومی در یاسوج برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: