به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد:
وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی رسانه ها در سطح استان انجام خواهد شد.
خبردنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد که با مدیران سایت های متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش"خبردنا" رضا دهبانی پور در اختتامیه هفته فرهنگ و هنر شهرستان کهگیلویه انتشار مطالب توهین آمیز در برخی از سایت های خبری علیه شخصیت های مهم استان را غیر قانونی دانست و اظهار داشت: با مدیران سایت های متخلف برخورد قانونی لازم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از سایت های استان مجوز ندارند گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ گونه تعهدی در راستای انتشار اخبار غیر اخلاقی آنان ندارد.

دهبانی پور عنوان کرد: باید رسانه های مجوز دار نیز نسبت به تعهدات خود از انتشار مطالب خلاف واقعیت و ناپسند خودداری کنند.

وی تاکید کرد:سایت هایی که مجوزدارند اگر خلافی نوشتند باید شاکی خصوصی و مدعی العموم به صحنه بیاید و در دادگاهی باشد که هیات منصفه باشد.

دهبانی پور بیان کرد: من به عنوان مدیرکل می فهم فضای رسانه ای دستاورد جهانی شدن است که فیلتر شدن آنها راه علاج نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد سوء استفاده برخی از سایت های مجوزدار در راستای انتشار مطالب غیراخلاقی را نیز خلاف قانون دانست و گفت: با دعوت از مسئولان آنها برخورد قانونی لازم انجام می شود.

دهبانی پور افزود:به سادگی کسانی را در این مملکت برنامه و بودجه را به او نمی هند اما ایشان را منافق نامید و اگر کسی خدمتی کرد یزید دانستن آن به مصلحت هیچکدام از ما نیست.

وی بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای ساماندهی رسانه ها در سطح استان انجام خواهد شد.

دهبانی پور اظهار کرد: در هفته آتی با حضور استاندر و مسئولان رسانه ها در سطح استان بداخلاقی های اخیر رسانه ها بررسی خواهد شد.

وی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای جلوگیری از انتشار مطالب توهین آمیز از سوی سایت ها در این نشست گوشزد خواهد شد.

به گزارش"خبردنا" هفته فرهنگ و هنر کهگیلویه با اجرای برنامه های متنوع و شاد و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرهنگ سرای کهگیلویه به پایان رسید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فریاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
سلام
چن سالی هست که در روزنامه ها و خبرنامه های استان از کامنت نویسان هستم ....تمام سایت ها اشکالاتی بدون شک دارند...اما یک سایت به شدت به صورت تخریبی تیتر می زند(یکی از سایت های بسیار پر رونق)و بارها که کامنتی مثبت نوشته ام ان را انتشار نداده..در همین دو هفته بیش از چندین بار در مورد حمایت فرزندان استان و خوشحال شدن از پیشرفت استان و همه فرزندانش کامنت نوشته ام اما انتشار نیافته اما جالب اینجاست کامنت های تخریبی به سرعت انشتار می یابند...یا اگر خبری مثبت یا انتصابی صورت می گیرد که زیاد برایشان خوشایند نیست کامنت های ان را پخش نمیکندد...بارها دیده ام که خبری بسیار مهم اینقدر سریعا به صفحات بعدی می رود و انگاه کامنتش پخش می شود...بی شک هر سایتی و خبرنامه ای یک سری اشکالات دارد و یک سری نکات مثبت....اکثر خبرنامه ها کامنت ها را انتشار داده ...یا دیده ام جوری تیتر زده شده که بسیار زشت میابشد...اگر انتصابی باشد که خوششان بیاید فرد عزل شده را با تیتر نادرست مورد حمله و یا اگر انتصاب را دوست ندارند فرد انتخاب شده را با تیتری عجیب به استقبالش می روند....
ما باید از پیشرفت فرزندان استان شاد باشیم...از پیشرفت یکایک شهر های استان خوشحال... وبرای پیشرفت کل استان تلاش کنیم....از همدیگر حمایت کنیم...و تا میتوانیم به فرزندان لایق استان بها بدهیم....تا میتوانیم تخریب نکنیم چون با تخریب پیشرفت ایجاد نمیشود...با تلاش و همکاری پیشرفت خودش به در خانه استان می آید....در نحوه کامنت نویسی هم عجیب تر که در بازه زمانی پشت سر هم یک نفر با اسامی مختلف یا تمجید میکند یا تخریب که اگر به زمان بازه کامنت ها دقت شود مشخص است کار یک نفر است...یا اصلا کسی نه ان سازمان را میشناسد و نه تا به حال اصلا اسم مدیر ان را شنیده اما چون نامه ای در سایتی زده شده به راحتی به توهین به ان سازمان یا ان فرد شروع میکنند....به راحتی بدون سند دروغ سازی میکنند در مورد افراد....لطفا سایت ها با دلیل و سند مکتوب خبر انتشار دهند...ابروی همه افراد مهم است...درود به شرافت همه مردم زحمت کش استانم و همه هم زبانانم که همیشه در حال تلاش هستند و اهل کار و تلاش...لطفا بیایید از پیشرفت همدیگر خوشحال شویم /کمک به بالارفتن هم کنیم/سعی کنیم برای هم دعای پیشرفت کنیم/و در اخر برای بینظیر شدن استان از همه لحاظ دست در دست هم بزاریمو بدون از هیچ چشم داشتی فقط تلاش کنیم
در اخر هم از سایت عزیز خبر دنا کمال تشکر را در بی طرفی و انتقال موارد مفید دارم
نام:
ایمیل:
* نظر: