به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
در ایام ماضی اخیر تعدادی از سایت های خبری فاقد مجوز نسبت به هتاکی و توهین های بسیار زننده نسبت به برخی بزرگان استان اقدام کردند
خبر دنا : رشد تکنولوژی و افزایش دسترسی همگان به اینترنت و وسایل اطلاع رسانی بی مرز سبب شده است تا شاهد افزایش شبکه های اطلاع رسانی و سایت های خبری در مناطق مختلف از جمله کهگیلویه و بویراحمد باشیم .

به گزارش "خبردنا"،  این افزایش بی رویه هرچند فضای اطلاع رسانی را شاهد حضور نسل جوان و بعضا مستعدی می نماید که البته اثرات مثبت خود را هم در جای خود خواهد داشت اما قطعا فارغ از ایرادات جدی نخواهد بود .

افزایش تکنولوژی ها سبب شده تا هر رهگذری نسبت به راه اندازی سایت خبری اقدام وهر آنچه دوست دارد منتشر می نماید .

براساس قانون مطبوعات جمهوری اسلامی ایران هر فعالیت خبری باید با کسب اجازه از هیات نظارت بر مطبوعات باشد که در دوره ای نیز اقداماتی از سوی دادستانی یاسوج و اداره کل ارشاد استان برای اجرایی شدن این قانون انجام شد اما تداوم پیدا نکرد .

در ایام ماضی اخیر تعدادی از سایت های خبری فاقد مجوز نسبت به هتاکی و توهین های بسیار زننده نسبت به برخی بزرگان استان اقدام کردند که بنظر می رسد دادستانی محترم استان و مسولان قضایی باید نسبت به اجرای قانون مطبوعات در استان بار دیگر اهتمام جدی ورزند و نسبت به تعطیلی سایت های فآقد مجوز و گمنام اقدام نمایند .

قطعا همه باید در برابر قانون رسمی کشور خاضع و مطیع باشند .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
0
0
سایت های توهین کننده را باید بست . اما سایت هایی که خوب کار می کنند و پرونده مجوزشان در هیئت نظارت است بایستی با احترام ، فرصت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بهشان داد
نام:
ایمیل:
* نظر: