به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
شهردار یاسوج :
یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش خیرین شهرساز مشارکت مردم و سهیم شدن شهروندان در ساختن و اداره امور شهر بوده که امیدواریم در این زمینه به نتیجه برسیم.
خبردنا : شهردار یاسوج گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی همایش خیرین شهرساز در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، محمدعلی جاوید اظهار داشت: بنا داریم از ظرفیت خیرین شهرساز در زمینه اجرای پروژه‌های کوچک از جمله نمازخانه، سرویس بهداشتی، تجهیز پارک‌های محله‌ای، آبخوری‌های در سطح شهر و غیره استفاده کنیم.

وی با اشاره به ضرورت همکاری و مشارکت شهروندان در اداره امور شهر ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری همایش خیرین شهرساز مشارکت مردم و سهیم شدن شهروندان در ساختن و اداره امور شهر بوده که امیدواریم در این زمینه به نتیجه برسیم.

جاوید عنوان کرد: به طور حتم در زمینه ساخت و توسعه فضاهای مختلف شهری از جمله مکان‌های فرهنگی و مذهبی می‌توان از توان خیرین استفاده کرد که امیدواریم بتوانیم این مهم به الگوی برای همه شهروندان تبدیل شود.

شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه به طور حتم هر فرد با کمترین امکاناتی که دارد می‌تواند در توسعه و ارتقاء فرهنگ شهروندی مشارکت کند تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز در شهر یاسوج توسعه مکان‌های فرهنگی و ورزشی بوده که انتظار داریم این مهم با مشارکت و همکاری مردم به سرانجام برسد.



نام:
ایمیل:
* نظر: