به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
این طرح ها شامل بیمارستان 100 تخت خوابی و کلینیک درمانی شهر دوگنبدان، کلینیک شهر دهدشت و کتابخانه و سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی در یاسوج است.
خبردنا : معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی یاسوج گفت: عملیات اجرایی 12 طرح حوزه سلامت در کهگیلویه و بویر احمد آغاز شده است.

به گزارش"خبردنا"، امام بخش قائدی اظهار داشت: این طرح ها شامل احداث خانه پزشک و خانه بهداشت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد است.

وی همچنین از مناقصه بودن 33 طرح عمرانی برای زیرساختهای سلامت در این استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این طرح ها نیز در آینده نزدیک آغاز می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی یاسوج تصریح کرد: ساخت سه مرکز آموزش بهورزی در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان و 2 مرکز درمانی در شهرهای دوگنبدان و یاسوج از مهمترین این طرح هاست.

به گفته وی، 270 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرحها از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

قائدی بیان کرد: همچنین پنج طرح بزرگ درمانی این استان در دهه فجر بهره برداری می شود.

وی افزود: این طرح ها شامل بیمارستان 100 تخت خوابی و کلینیک درمانی شهر دوگنبدان، کلینیک شهر دهدشت و کتابخانه و سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی در یاسوج است.

وی با اشاره به توسعه چشمگیر زیرساخت های درمانی کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم تصریح کرد: ساخت 70 خانه بهداشت، تعمیر 200 خانه بهداشت دیگر، احداث چهار پایگاه اورژانس جاده ای، کلنیک دندان پزشکی یاسوج، کلنیک متخصصان باشت، ساخت 2 مرکز جامع درمانی گچساران و زایشگاه دیشموک از مهمترین طرح های بهره برداری شده بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از سه سال گذشته تاکنون بوده است.

850 تخت بیمارستانی دولتی، 150 تخت خصوصی، 350 خانه بهداشت و 70 مرکز درمانی از جمله زیرساخت های بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد است.

600 پزشک عمومی و دندان پزشک، 250 پزشک متخصص و فوق تخصص در این استان به مردم خدمت می کنند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: