به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
وقتی به باشگاه رفتم با رکیک‌ترین صحبت‌ها از طرف لیدر باشگاه روبرو شدم و این آقا با مشت به صورتم زد. تمام سروصورتم خونین است و الان هم که با شما صحبت می‌کنم، در کلانتری شهرک غرب در حال شکایت هستم.
خبردنا : سرپرست تیم جوانان استقلال که از سوی این باشگاه اخراج شده است، امروز با مشت یک لیدر با شکستگی بینی مواجه شد.

سعید طرزی سرپرست اخراجی تیم جوانان استقلال که چند روز پیش با حکم کمیته انضباطی این باشگاه از فعالیت در تیم‌های پایه محروم شده و 80 درصد قراردادش کسر شده بود، امروز برای پیگیری امور مالیاتی رضا عنایتی (وی وکیل مهاجم سابق استقلال محسوب می‌شود) به محل باشگاه استقلال رفت، اما با ممانعت یک لیدر برای ورود به باشگاه روبرو شد. طرزی که پیش از این به‌واسطه خط زدن نام پسر لیدر معروف باشگاه استقلال با اعتراض‌های وی روبرو شده بود، امروز هنگام ورود به باشگاه با اعتراض این لیدر روبرو شد که درنهایت در درگیری به‌وجودآمده، مشت لیدر استقلال به صورت طرزی خورد و بینی او دچار شکستگی شد.

طرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: وقتی به باشگاه رفتم با رکیک‌ترین صحبت‌ها از طرف لیدر باشگاه روبرو شدم و این آقا با مشت به صورتم زد. تمام سروصورتم خونین است و الان هم که با شما صحبت می‌کنم، در کلانتری شهرک غرب در حال شکایت هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آن لیدر کارمند باشگاه است یا خیر، گفت: تعجب من این است که این آقایان همه‌جا هستند، مگر باشگاه مدیرعامل ندارد که یک لیدر همه‌جا هست و جولان می‌دهد؟

طرزی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که مدعی است حاضران در مقابل باشگاه استقلال از این درگیری تصویر هم دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر: