به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۲۵۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
خبردنا : طبق هماهنگی‌های مسئولین اداره حفاظت محیط زیست، فرمانداری شهرستان و عوامل انتظامی، افراد مذکوردستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند و امروز شکایت علیه آنان تنظیم شد تا مراحل قانونی طی شده و افراد طبق قانون مجازات شوند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان آزار و اذیت روباه زنده در روستای شختان پیراشهر خبر داد.

«پرویز آراسته» در گفت‌وگو با ایسنا، رفتار برخی هموطنان نسبت به حیات وحش را به شدت محکوم کرد و گفت: دیشب پس از انتشار فیلمی مبنی بر آزار و اذیت روباه زنده و بریدن گوش‌ها و دم این حیوان توسط چند نفر، رسیدگی به موضوع به صورت فوری در دست بررسی قرار گرفت و  سه نفر ازعاملان این کار غیرانسانی، شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های مسئولین اداره حفاظت محیط زیست، فرمانداری شهرستان و عوامل انتظامی، افراد مذکوردستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند و امروز شکایت علیه آنان تنظیم شد تا مراحل قانونی طی شده و افراد طبق قانون مجازات شوند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان‌غربی، هدف این عده از انجام کارهای غیرانسانی را سرگرمی دانست و افزود: خوشبختانه بیش از 99 درصد مردم جامعه حامی حیوانات و محیط‌زیست هستند و یک درصد باقی‌مانده نیزباید تحت آموزش‌های لازم قرار گیرند تا شاهد چنین کارهایی در سطح جامعه نباشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر: