به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
جمعی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج :
این آزمون در اواخرمرداد ماه سالجاری برگزارشد و قرار است طی آن 225 نیروی بهداشتی و درمانی استخدام شوند.
خبردنا: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج نسبت به اسامی پذیرفته شدگان در این آزمون در جلوی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تجمع کردند.

به گزارش"خبردنا" ،چندی است که شائبه استخدام های فله ای در ادارات استان و بازگو شدن آن از سوی تنی چند از مسئولان فضای استان را ملتهب کرده است.

این استخدام ها که به عنوان فامیلی و یا رانت در برخی ادارت از سوی برخی پایگاه های خبری رسانه ای شده، باعث تعجب نمایندگان مردم در مجلس و مدیران استانی نیز شده است.

در همین زمینه برخی از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی علوم پزشکی یاسوج نسبت به نتایج این آزمون واکنش نشان دادند.

این افراد با تجمع در جلوی استانداری با در دست داشتن بنری با مضموم اینکه آقای خادمی (استاندار)  لطفاً به داد ما جوانان برسید اعتراض خود را نشان دادند.

این دانشجویان در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشتند: ما جوانان این استانیم و خواهان اجرای عدالت هستیم، چرا کسی به داد ما نمی رسد.

یکی از این تجمع کنندگان با بیان اینکه ما می خواهیم حق به حقدار برسد و حق ما ضایع نشود ،گفت: چطور می شود آزمونی برگزار شود و تمامی پذیرفته شدگان غیربومی باشند.

این شرکت کننده در آزمون استخدامی علوم پزشکی تصریح کرد: امروز صدای استخدام های فله ای در ادارات استان کل فضای استان را در برگرفته است و نتیجه این آزمون هم شائبه برانگیز است.

بر پایه این گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد امسال در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری آزمون استخدامی (پیمانی ) و جذب 225 نفر در بخش بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد وگفت: ثبت نام این آزمون 17 خرداد سالجاری به مدت 8روز از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شد.

دکتر امام بخش قائدی افزود: این آزمون در اواخرمرداد ماه سالجاری برگزارشد و قرار است طی آن 225 نیروی بهداشتی و درمانی استخدام شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: برای بکارگیری 7نفر از نیروی های پیمانی غیر مرتبط با رشته‌های بهداشت و درمان نیز همزمان با دیگر رشته های آزمون برگزار شد که پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت پیمانی استخدام می شوند.

دکتر قائدی رشته های مورد نیاز در این آزمون را پزشک، مامایی، پرستار، کارگزین، اتاق عمل، پرتوشناس(رادیولوژی)، تجهیزات پزشکی، فوریت های پزشکی، ارتباطات و فناوری، مبارزه با بیماری ها، بهداشت محیط، بهداشت خانواده و آزمایشگاه عنوان کرد.

 این آزمون تحت نظارت سازمان سنجش کشور 29 مرداد سال جاری طی دو مرحله عمومی، اختصاصی و مصاحبه برگزار شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
از تیتر معلوم است که اصلا خبر نداری آزمون 21/8 /95 برگزار گردید و آنهم توسط سازمان سنجش کشور هم برای آموزش و پرورش سراسر کشور و هم برای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: