به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
وی در این جوابیه آورده است : حال هم این حق برای بنده وجود دارد که در مراجع قضایی صحت اداعاهای مطرح شده در این خصوص ثابت شود.
خبردنا: سرپرست سابق جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات نماینده بویراحمد و دنا پیرامون به کارگیری بستگانش در این مرکز واکنش نشان داد و توضیحاتی در مورد استخدام شوندگان این مرکز ارائه کرد؛ او همچنین اطلاعات زارعی را غلط خواند و گفت: من هزینه امثال شما شدم. رشیدی همچنین گفت حاضرم در هر مناظره و محاکمهای پاسخگوی عملکردم باشم.

به گزارش"خبردنا" شمس الله رشیدی در این جوابیه آورده است؛

احتراماً بدینوسیله به استحضار می رساند با توجه به اینکه سایت"خبردنا" با انتشار سخنان نماینده محترم بویراحمد و دنا مسائلی را عنوان داشته است که کاملاً کذب می باشد، خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به درج این جوابیه در سایت خودتان اقدام لازم را مبذول فرمایید.

همانطور که بنده در مصاحبه قبلی با بعضی از سایت های استانی در پاسخ به گفته رئیس فعلی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد که گفته بودند در دو سال گذشته استخدام های فله ای در جهاد دانشگاهی این استان وجود داشته است، واقعیات لازم را خدمت شما عرض کردم و هدف از این گفته ها را تخریب خودم عنوان کردم، متأسفانه باز نماینده محترم بویراحمد و دنا که خود معرف دو نفر از نه نفری بوده که بنده در جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد بکار گرفتم و بیشترین حاشیه هم از این جهت در واحد برای بنده ایجاد شد، بدون داشتن اطلاعات لازم و باز بر اساس مشاوره های غلط عنوان داشته اند که بنده فامیل ها و  بستگان خودم را در واحد بکار گرفته ام و بعد از اینکه از استان خارج شده ام حرف های بی اساس زده ام!

که لازم است در این خصوص خدمت این نماینده محترم عرض کنم که اطلاعات و گفته های شما کاملاً غلط است و مشاوره درستی در این خصوص به شما داده نشده است. چرا که بنده از استان خارج نشده ام و بعد از سرپرستی واحد تا کنون در جهاد دانشگاهی واحد استان بعنوان یک عضو مشغول به کار هستم.

حرف های بنده نه تنها بدون اساس نیست بلکه برای تک به تک حرف هایم سند دارم و حاضرم در هر محکمه ای که دوستان صلاح بدانند با هم حضور پیدا کنیم و صحت ادعاهای خودم را هم برای جنابعالی و هم برای همگان ثابت نمایم.

جناب آقای حاج زارع، نماینده محترم بویراحمد و دنا! آن را که پاک است از محاسبه چه باک است. فرموده اید که بنده بستگان و اقوام خودم را در واحد بکار گرفته ام که کاملاً کذب محض می باشد و جهت روشن شدن ذهن جنابعالی جزئیات افرادی را که بنده در واحد بکار گرفته ام، خدمت جنابعالی عرض می کنم:

از مجموع ۹ نفر نیروی جدیدی که در جهاد دانشگاهی واحد استان توسط بنده بکار گرفته شده است، دو نفر امریه یکی از شهرستان دنا و یکی از شهرستان باشت می باشد. دو نفر از هفت نفر باقیمانده با معرفی تیم دفتر جنابعالی یا نامه جنابعالی و پاراف دکتر طیبی از شهرستان بویراحمد هستند و چهار نفر باقیمانده سه نفر از شهرستان باشت و یک نفر از گچساران می باشند که هیچکدام از این افراد از بستگان بنده نمی باشند و اداعای جنابعالی در این خصوص کذب محض می باشد.

گرفتن مسئولیت توسط بنده فقط هزینه شدن برای جنابعالی و دیگران بوده که این هم نتیجش هست و متأسفانه سر خودم و خانوادم بی کلاه مانده است. ای کاش شما قدری قدرشناس بودید و آنجا که فرمودید حرف های بی پایه و بی اساس زده ام بیشتر توضیح می دادید تا برای همگان با سند موضوع را باز می کردم که حق با کیست!

جهت اطلاع جنابعالی یکی از افراد هم قبلاً چنین اتهاماتی را به بنده زده بودند که بنده خودم از طریق دادسرای مرکز استان خواستار پیگیری موضوع و روشن شدن صحت و سقم اداعاهای مطرح شده علیه خودم بودم. حال هم این حق برای بنده وجود دارد که در مراجع قضایی صحت اداعاهای مطرح شده در این خصوص ثابت شود.

باز هم متأسفم که در بعضی از ادارات، دانشگاهها و شرکت های استان صدها نفر از مرکز استان و بعضاً از یک طایفه خاص بکار گرفته شده اند، حرف و حدیثی پیرامون آنها وجود ندارد، ولی پنج نفر از گچساران و باشت در مرکز استان بعد از مدتها اجحاف بکار گرفته شده، حال طوری حسادت بخرج داده اند که نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم باید بیاید و نسبت به آن موضع گیری نماید.

به گزارش"خبردنا" نماینده بویراحمد و دنا پیش از این در مورد جهاد دانشگاهی گفته بود؛  این فرد فامیل های خود را بکار گرفت و بعد از اینکه از استان خارج شد حرفای بی‌پایه و اساس می‌زند، سایتی که بانی این بحث بوده برادرش در‌‌ همان جهاد دانشگاهی بکار گرفته شده است.

وی گفت: مسائلی که مطرح می‌کنند یک سری گمانه زنی‌های بی‌پایه و اساس است، افرادی که به صورت موردی و مقطعی در برخی از ادارات در قالب پیمانکاری بکارگرفته شده باشند، بنده اطلاعی ندارم.

نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: اگر در سازمانی یک فرصتی حاصل شود که فرد جویای کار یا مستحقی یا جوان تشنه کار به صورت مقطعی یا پیمانکاری یا شرکتی بکار گرفته شود، این چه مشکلی دارد؟

زارعی ادامه داد: هر فردی که بکار گرفته شود دیگری معترض خواهد بود و این یک مسئله‌ای که است که همیشه مرسوم بوده و نیاز به توضیح ندارد.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
درود بر زارعی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
رشیدی فقط حرف می زند و عملی ندارد.
طرفدار سابق دولت تدبیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
استخدام های طایفه ای و باندی این روزهای دانشگاه یاسوج بررسی شود تا سیه روی شود هر که در او شک باشد.............
کاش ما هم در دانشگاه یاسوج استخدام میشدیم
نام:
ایمیل:
* نظر: