به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۲۹۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
از سوی هیات فوتبال:
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به همراه سرمربی تیم نفت گچساران داریوش یزدی راس ساعت 17 به منظور مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران گچساران به سالن کنفرانس هتل پاسارگاد خواهند آمد.

خبردنا: نایب‌رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم تراکتورسازی تبریز امروز وارد گچساران می‌شود.

به گزارش "خبردنا" ، "سید عبدالکریم قاضی‌فر"اظهار کرد: تیم تراکتورسازی تبریز امروز ظهر 29 آذرماه وارد گچساران می‌شود.

قاضی‌فر ادامه داد: تیم تراکتورسازی تبریز راس ساعت 11 صبح با پرواز ماهان به سمت گچساران حرکت می‌کنند که راس ساعت 12:30 ظهر این تیم وارد فرودگاه گچساران می‌شود.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که در حال حاضر با سرپرست این تیم انجام شده تیم تراکتورسازی تبریز راس ساعت 15 برنامه تمرینی سبک خود را آغاز می‌کند.

قاضی‌فر تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز به همراه سرمربی تیم نفت گچساران داریوش یزدی راس ساعت 17 به منظور مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران گچساران به سالن کنفرانس هتل پاسارگاد خواهند آمد.

رئیس هیأت فوتبال گچساران اذعان کرد: تمام نگاه‌ها به برگزاری مسابقه دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت گچساران است.

وی خطاب به تماشاگران فوتبال در گچساران گفت: جوانان گچساران، جوانانی با غیرت و با تعصب هستند و می‌توانند تیم نفت گچساران را به نحو احسن تشویق کنند.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: خوشبختانه با جلساتی که شورای تامین شهرستان و باشگاه نفت و همچنین هیأت فوتبال برگزار کرده است امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای فوتبال ایران باشیم.

وی ادامه داد: این مسابقه برای دو تیم تراکتورسازی تبریز و نفت گچساران دارای اهمیت زیادی است.

قاضی‌فر گفت: به همین منظور جلسه‌ای امروز راس ساعت 19 در راستای هماهنگی دو تیم با حضور ناظران، سرپرستان دو تیم و عوامل برگزارکننده بازی برگزار می‌شود.

نایب رئیس فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قضاوت این دیدار حساس فوتبال نفت و گاز گچساران و تراکتورسازی تبریز بر عهده "رضا کرمانشاهی" است که "قهرمان نجفی" و "براتعلی مولوی" به عنوان کمک داور او را در این مسابقه یاری خواهند کرد.

وی اظهار کرد: ناظر داوری این مسابقه حساس "ایرج نظری" است و آقای "خلیفه‌سلطانی" نیز به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال حضور خواهد داشت.

قاضی‌فر خاطرنشان کرد: "سعید فتاحی" سرپرست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران برای این بازی در گچساران حضور دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک حزب اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
واقعا متاسفم برای قلعه نویی !! چرا دیدار با امام جمعه دانشمند و فرهیخته گچساران در برنامش نیست؟؟؟؟ فوتبال ما با این حرکات غیرارزشی می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: