به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۵۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:
وی یادآور شد که ، 46 طرح با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.
خبردنا: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ بهانه ای و دلیلی برای توقف، رکود و سهل انگاری در اجرای طرح های عمرانی سفر کاروان تدبیر وامید به این استان نیست و دستگاه ها باید برنامه زمانبندی ارایه دهند.

به گزارش"خبردنا" پژمان نیک اقبالی امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت که روند اجرایی و عملیاتی طرح‌های مصوب سفر باید به طور منظم گزارش گیری شود.

وی یادآور شد که برخی طرح‌های مصوب سفر هیات دولت به استان، خود دارای ردیف‌های مشخص در بودجه سنواتی هستند که در این راستا دستگاه‌ها موظفند با قاطعیت و پیگیری محکم روند جذب اعتبارات مصوب با سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مربوطه خود را به طور مستمر رصد کنند.

نیک اقبالی افزود که اعتبارات سال 96 این طرح ها نیز در بودجه سالانه پیش بینی شده و دستگاه ها می توانند در این راستا با قوت بیشتری اقدام به اجرای طرح ها و مبادله موافقت نامه ها کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که برخی طرح‌ها نیز دارای ردیف‌های اعتباری مشخص نیستند و تنها در سفر هیات دولت اعتباری برای آنها پیش بینی شده که دستگاه‌ها نیز با انتخاب پیمانکار روند اجرای آنها را نیز سرعت بخشند.

وی یادآور شد که ، 46 طرح با اعتباری افزون بر 9 هزار و 600 میلیارد ریال در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد.

نیک اقبالی گفت : این طرح‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و فاضلاب، علمی و فرهنگی و توسعه شهری در سال‌های 95 و 96 مصوب شده است.

این مسئول تصریح کرد: پنج هزار و 890 میلیارد ریال از این میزان اعتبار مصوب برای سال 95و سه هزار و 770 میلیارد ریال نیز برای 96 مصوب شده است.

معاون عمرانی استاندار افزود : چهار طرح از مجموع طرح‌های مصوب در حوزه عمران شهری، 6 طرح در بخش کشاورزی، 9 مورد در حوزه منابع آب، پنج طرح در بخش علمی، فرهنگی و گردشگری، هفت طرح در حوزه بهداشت و درمان و چهار مورد نیز در بخش حمل و نقل است.

وی تاکید کرد: 2 هزار و 600 میلیارد ریال از این اعتبار در بخش راهسازی، 2 هزار و 190 میلیارد ریال آب و فاضلاب، یکهزار و 740 میلیارد ریال عمران شهری، یکهزار و 330 میلیارد ریال کشاورزی،970 میلیارد ریال به چهار بیمارستان در حال ساخت و 720 میلیارد ریال برای طرح‌های فرهنگی دانشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

نیک اقبالی با بیان اینکه باید سعی شود مسایل کلان و موارد ضروری در نشست شورای فنی مطرح و در دستور کار قرار گیرد از رسانه ها خواست که بیشتر بر محتوای اصلی نشست ها تمرکز کنند و کمتر به حاشیه ها و مسایل خورد و منفی بپردازند.

به گفته وی دستگاه ها باید دقت و نظارت بیشتری بر محتوای قراردادها به ویژه قیمت طرح های عمرانی داشته باشند تا در مواقع اجرای مواد 46 (فسخ پیمان) و 48 (خاتمه پیمان) مشکلی برای دستگاه مربوطه ایجاد نشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: