به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
فرماندار " لنده" :
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: دشمنان تاب پیشرفت و ترقی و توسعه همه‌جانبه ملت ایران را ندارند و با هر اهرمی به دنبال ضربه‌زدن به پایه‌های نظام و انقلاب هستند.
خبردنا : فرماندار لنده گفت: ملت ایران در طول تاریخ هراسی از دشمنان قسم‌خورده خود به خصوص آمریکا نداشته و کاخ سفید و مستأجرانش را وادار به عقب‌نشینی از سیاست‌های ضد ایرانی کرده و خواهد کرد.

به گزارش " خبردنا " ، " دارا کریمی‌نژاد " در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری‌های پیامبرگونه امام، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش خستگی‌ناپذیر مسؤولان و با پشتیبانی ملت همیشه در صحنه امروز به عنوان امن‌ترین کشور در منطقه شناخته شده است.

وی افزود: امروز کشور ایران به عنوان یکی از اثرگذارترین کشورهای منطقه خاورمیانه و جهان شناخته می‌شود به گونه‌ای که حل مشکلات و معضلات بدون در نظر گرفتن و همراهی ایران امکان‌پذیر نخواهد بود.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: دشمنان تاب پیشرفت و ترقی و توسعه همه‌جانبه ملت ایران را ندارند و با هر اهرمی به دنبال ضربه‌زدن به پایه‌های نظام و انقلاب هستند.

کریمی‌نژاد یادآور شد: زانو زدن کشورهای قدرتمند جهان در برابر ملت ایران به واسطه اتحاد و انسجام و تفکر ولایی ملت ایران بوده که آنها را وادار به عقب‌نشینی از سیاست‌های ضد ایرانی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا قبل و حین انتخابات سیاست‌های ضد ایرانی خود را مطرح کرد تا به خیال خام خود ملت ایران و دولتمردان نظام را به هراس و ترس وادارد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: ملت ایران در طول تاریخ هراسی از دشمنان قسم‌خورده خود به خصوص آمریکا نداشته و کاخ سفید و مستأجرانش را در شرایط مختلف وادار به عقب‌نشینی از سیاست‌های ضد ایرانی خود کرده و خواهد کرد.

کریمی‌نژاد به حماسه نهم دی اشاره کرد و افزود: 9 دی محصول اتحاد و همبستگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود بوده و امروز نباید با تقلیل و صحبت‌کردن له یا علیه یک شخص خاص این دستاورد بزرگ را کوچک کنیم.

وی ادامه داد: 9 دی تبلور انقلابی‌گری ملت ایران بوده، امروز با ترویج تفکر و بصیرت 9 دی باید در جهت جذب حداکثری تلاش کنیم.

کریمی‌نژاد با اشاره به سرمایه‌های اجتماعی کشور گفت: رهبری حکیمانه، پشتیبانی ملت، حضور بصیر و آگاهانه همه از سرمایه‌های ارزشمند این ملت و نظام بوده که نباید به راحتی آنها را از دست داد.

وی افزود: در مراسم نهم دی باید اهداف و دستاوردهای این روز بزرگ برای ملت ایران تبیین و تشریح و از اختلاف‌افکنی و دو دستگی به طور جدی خودداری شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
خخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر: