به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی :
بذرپاش گفت: آدرس غلط ملت‌ها را به فلاکت رسانده است ملت را گوشه رینگ قرار می‌دهند و می‌گویند که اگر نشد برمی‌گردیم.
خبردنا: نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف، گفت: بیکاری بالای این استان با این ظرفیت‌ها نگران کننده بوده و مدیریت بی عرضه، محافظه کار، کم کار، کم تحرک و خسته دلیل این بیکاری ست.

به گزارش "خبردنا" مهرداد بذرپاش در سلسله همایش‌های جوان انقلابی با موضوع «خودباوری در مقابل وادادگی» در یاسوج با اشاره به «آریوبرزن» سردار شجاع کهگیلویه و بویراحمدی، اظهار داشت: در طول تاریخ ما شاهد چنین رشادت‌هایی از سوی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌ایم و رشادت های مردم این استان در 8 سال دفاع مقدس کم نظیر بوده و این استان نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های آب، نفت و غیره، افزود: بیکاری بالای این استان با این ظرفیت‌ها نگران کننده است، مدیریت بی عرضه، محافظه کار، کم کار، کم تحرک و خسته دلیل این بیکاری است.

 این نماینده سابق مجلس در ادامه افزود: رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از خود رشادت‌ها نشان دادند و وقتی برخی از استان‌ها را با نیروهای انسانی و منابع می‌بینیم و کمبودهایی که وجود دارد و بیکاری مفرط وجود دارد ناراحت می‌شویم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: این حلقه ناکارآمد محافظه‌کار و بی‌عرضه و مدیریت کم‌کار و کم‌تحرک و خسته‌کار دستمان می‌دهد.

بذرپاش تصریح کرد: حلقه مفقوده مدیریت کارآمد و مسلط  به دانش روز است که باید جوانان انقلابی و متعهد و متخصص آینده را در بحث مدیریت‌ها بسازند همچنان که جوانان در اول انقلاب جنگ را اداره کردند و توسعه روستاها را داشتیم.

وی گفت: جوانان جنگ را اراده کردند و کارهای مهمی انجام دادند و لذا امروز همه می‌دانیم که مشکلات کشور از چه جنسی است و کشور ما از عده‌ای خود‌کارشناس‌پندار رنج می‌برند و کار را به کمیته‌های کارشناسی واگذار می‌کنند که کمیته‌های کارنکن هستند.

بذرپاش در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه با  تشکیل دادن کمیته به‌دنبال انجام ندادن کار در کشور هستیم تصریح کرد: در دستگاه‌ها این کمیته‌ها ناکارامد وجود دارد، لذا کشور از یک بی‌تصمیمی بزرگ رنج می‌برد و مدیریت‌ها در دست افراد خسته و بی‌انگیزه است و مدیریت توسط ژنرال‌های خسته است که انگیزه‌ای برای کار ندارند.

بذرپاش با بیان اینکه چه این جناح باشد و چه آن جناح سکه همین است و اتفاقی رخ نمی‌دهد گفت: قرار نبود که از مردم بگذریم و به خودمان برسیم.

وی با بیان اینکه همین جوانان سایه جنگ را از سر کشور برداشته‌اند تصریح کرد: ژنرال‌ها ژست فهمیدن را می‌گیرند و جوانان را تنها برای فضای مجازی و شب انتخابات می‌خواهند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای اینکه رقیب را از میدان به‌در کنند لغو یک کنسرت موضوع روز آن‌ها می‌شود چرا‌که چیزی برای گفتن ندارند که امروز مدل مدیریتی مبتنی بر التماس معلوم شده است.

نمابنده سابق تهران به موضوع آدرس غلط اشاره کرد و گفت: آدرس غلط ملت‌ها را به فلاکت رسانده است ملت را گوشه رینگ قرار می‌دهند و می‌گویند که اگر نشد برمی‌گردیم.

وی با طرح این سوال که کشوری مثل ایران با داشتن احمدی‌روشن و همدانی‌ها را چگونه می‌توان سر‌جای خود نشاند تصریح کرد: جوانانی داریم که جان خود را برای ناموس و وطن می‌دهند و در مقابل عده‌ای می‌خواهند درس وطن‌پرستی به این جوانان از جان‌گذشته بدهند.

بذرپاش گفت: چه‌طور است که وقتی خط جنگ پیش می‌آید کسانی که دم از ملی‌گرایی می‌زنند به بهانه درس خواندن راهی لندن و نیویورک می‌شوند.
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
از نظر بذر باش آن مدیریت هشت ساله مهرورزان چگونه بوده است
نظری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
واقعا هر چه به این مدیران بی دست وپا بگویند کمه. اینها مدیران لایق نیستند اینها از طریق بازیهای سیاسی مدیر شده اند
کهگیلویه وبویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
0
آخه بچه.......چرا این حرفا رو موقعی که در دولت سابق بودی یا نماینده مجلس بودی نمیزدی؟؟؟
خدا وکیلی تو مخیله ات میگنجید که یه روز یه تریبون بدن دستت که بخوای مدیریت این استان رو بی عرضه بخوانی؟؟وضعیت این استان حداقل بهتر از زمان دو دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاده،آیا اذعان دارید که مدیران اون زمان بی عرضه تر بودند؟؟ شما میدونی همین الان که تو این استان تشریف داری بچه هایی هستند که هم از نظر علمی هم از نظر مدیریتی هم از لحاظ سیاست شما وامثال شما رو تو جیب میذارن؟ شما بفرمایین در حال حاضر با چه سمتی با این مردم صحبت میکنید؟؟ در واقع پست سازمانی شما که بتونه به این مردم کمک کنه وشما با جسارت مدیریت این استان رو بی عرضه تلقی می کنید چیه؟؟ یه مشت آمار بهتون دیکته کردن دلتون خوشه که مثلا"ژست استان شناسی ما رو دارید؟؟یعنی این آمار و ارقامی که عنوان کردین برای ما که تو این استان زندگی میکنیم مبهم ومخفی بوده؟؟و....... برو پسر جان برو خوش اومدی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
ههههههههههههه.بخندم یا بگریم!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
0
0
واقعا اظهارات بذر پاش خنده دار است مگه خودش 8 سال درراس امور نبود پس چرا حالا یادش اومده که استانی بنام ک ب هم داریم ......در ضمن اریو برزن هیچ ارتباطی با استان ک ب ندارد ودعوت کنندگان ادرس اشتباه بهش دلدند خودش هم که متاسفانه بی سواد است ویک شبه بدون هیچ پیشینه ای تا مقام معاون رییس جمهور هم رسید ...اقای بذر پاش یکم ازاختلاسهای دوستانش کم کند وبه این مردم گرسنه استان ک ب بدهد ...واقعا متاسفم برای دعوت کنندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: