به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
خبردنا : رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به حادثه تروریستی روز دوشنبه در برلین با انتشار بیانیه ای این رویداد را یک «حمله تروریستی هولناک» خواند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در واکنش به حادثه تروریستی روز دوشنبه در برلین با انتشار بیانیه ای این رویداد را یک «حمله تروریستی هولناک» خواند.

در این بیانیه آمده است: «دلها و دعاهای ما با خویشاوندان و نزدیکان قربانیان حمله تروریستی هولناک امروز در برلین است. شهروندان بی گناه در حالی که برای تعطیلات کریسمس آماده می شدند، در خیابانها کشته شدند».

در ادامه این بیانیه آمده است: «داعش و سایر تروریستهای افراط گرا در سراسر جهان به کشتار مسیحیان در اجتماعات و عبادتگاههایشان ادامه می دهند».

ترامپ در این بیانیه تأکید کرد: «این تروریستها و شبکه های منطقه ای و جهانی آنها باید از صحنه روزگار محو شوند؛ مأموریتی که ما با تمام شرکاء و متحدان دوستدار آزادی خود به انجام خواهیم رساند».

شایان ذکر است که پلیس آلمان هنوز تأیید نکرده است که آیا این حادثه تعمدی بوده است یا خیر؛ با این حال کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که «به نظر می رسد [این حادثه] یک حمله تروریستی بوده است».
نام:
ایمیل:
* نظر: