به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۹۳۹۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
خبردنا : روز گذشته دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در حالی از شبکه سه پخش زنده شد که یک آرم عجیب به عنوان لوگوی نفت آبادان در کنار آرم پرسپولیس روی نمایشگر استودیو شبکه سه خودنمایی می‌کرد. لوگویی که با یک جستجوی ساده مشخص می‌شود از سایت ویکی‌پدیا برداشته شده است.

لوگوی عجیبی که در برنامه فوتبال برتر استفاده شد  هنوز کسی اشتباه تاریخی علیرضا علیفر در زمان برگزاری بازی‌های یورو را فراموش نکرده است. جایی که استناد او به سایت ویکی‌پدیا به عنوان مرجع اطلاعات مورد نیاز، دردسر بزرگی برایش به وجود آورد.

اما به نظر می‌رسد این اتفاق درس عبرتی برای عوامل برنامه فوتبال برتر نشد. برنامه‌ای که در حالت عادی هم نقدهای فراوانی به آن وارد است.

گاف بزرگ شبکه سه

روز گذشته دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در حالی از شبکه سه پخش زنده شد که یک آرم عجیب به عنوان لوگوی نفت آبادان در کنار آرم پرسپولیس روی نمایشگر استودیو شبکه سه خودنمایی می‌کرد. لوگویی که با یک جستجوی ساده مشخص می‌شود از سایت ویکی‌پدیا برداشته شده است.

در حالی که لوگوی اصلی نفت آبادان که در سایت رسمی این باشگاه موجود می‌باشد به طور کل با آنچه که عوامل برنامه فوتبال برتر به عنوان نماد باشگاه آبادانی به نمایش گذاشتند تفاوت دارد.

به نظر می‌رسد وابستگی شدید تلویزیون به سایت ویکی پدیا فراتر از گاف تاریخی یک گزارشگر است و مهمترین برنامه‌ای که بازی‌های لیگ برتر را پوشش می‌دهد هم تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از سایتی برداشت می‌کند که هر کاربر ساده‌ای می‌داند به هیچ عنوان مرجع معتبری به حساب نمی‌آید.

نام:
ایمیل:
* نظر: