به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۴۱۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
شاید سالها بگذرد تا همچین فرصتی نصیب "کهگیلویه و بویراحمد" شود؛
مهمان نوازی یکی از اصلی ترین و بارزترین خصوصیت مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده که امیدواریم این ویژگی بارز را امروز از طریق شبکه های تلویزیونی به همه مردم کشور نشان دهیم.

خبردنا-سعید جنتی: یکی از مهمترین رخداد های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران رقم خواهد خورد.

به گزارش "خبردنا" ، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد از ساعت 14 امروز میزبان تیم تراکتور سازی تبریز خواهد بود که هم اکنون در جدول لیگ برتر در رده دوم قرار دارد.

انسجام و وحدت میان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و حمایت از تیم قابل تقدیر نفت و گاز گچساران باعث شده تا امروز این تیم را تیم فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بنامیم و از این تیم حمایت کنیم.

تیم فوتبال نفت که در مرحله یک سی و دوم توانست قهرمان فصل گذشته ایران (استقلال خوزستان) را زمین گیر کند در مرحله یک شانزدهم با توجه عدم حضور تیم راه آهن در گچساران به مرحله یک هشتم رسید و راهی اهواز شد تا در یک بازی سخت و نفس گیر تیم قدرتمند فولاد خوزستان را در ضربات پنالتی شکست دهد و به مرحله یک چهارم برسد.

حضور در مرحله یک چهارم جام حذفی و قرار گرفتن در مقابل تیم متمول و پرستاره تراکتور سازی و حضور این تیم در گچساران یکی از خبرهای اصلی رسانه های ورزشی کشور در یک ماه گذشته بوده و به جرات می توان گفت نام آوری این بازی برای استان و گچساران بیشتر از سر و صدای حضور دیگر تیم های ورزشی استان در میادین مختلف در سالهای اخیر بوده است.

ما نیز همانند همه مردم استان آرزوی پیروزی نفت و گاز گچساران در بازی امروز را داریم که این مهم قطعا می تواند تا مدتها نام استان و شهرستان گچساران را در ذهن ها نگاه دارد و افتخاری است برای استان.

مهمان نوازی یکی از اصلی ترین و بارزترین خصوصیت مردم کهگیلویه و بویراحمد بوده که امیدواریم این ویژگی بارز را امروز از طریق شبکه های تلویزیونی به همه مردم کشور نشان دهیم.

ساعت 14 امروز ورزشگاه شهدای صنعت نفت ، منتظر حضور همه ورزش دوستان و علاقمندان به فوتبال بوده تا با تشویقشان و روحیه دادان به تیم خوب استانمان زمینه شکست تیم تراکتور سازی را فراهم آورند.

البته مسولان استانی و شهرستانی باید این حمایت منسجم فعلی را در صورت پیروزی یا شکست نفت گچساران حفظ کرده تا زمینه ساز صعود این تیم به لیگ یک و در آینده نزدیک به لیگ برتر را فراهم آورند.

نام:
ایمیل:
* نظر: