به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
نمی توان به تمام ترافیك ایجاد شده در تهران عنوان قفل شدن را داد و درخواست ما این است كه مردم از واژه قفل شدن پایتخت استفاده نكنند.
خبردنا : رئیس پلیس راهور تهران از مردم خواست هنگام ترافیک های پایتخت از واژه قفل شدن ترافیک استفاده نکنند.

سردار محمدرضا مهماندار؛ رئیس پلیس راهور تهران گفت: بیش از 4میلیون خودرو در تهران شماره گذاری شده و علاوه بر این تعداد خودرو روزانه 20تا 25درصد خودروهای موجود از شهرهای اقماری وارد تهران می شوند.

وی افزود: سال ٨٣ حدود 14میلیون سفر را روزانه در تهران شاهد بودیم اما اكنون این میزان به 18 میلیون سفر رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران با اشاره به سهم حمل و نقل عمومی در جا به جایی شهروندان اظهار كرد: سهم حمل و نقل عمرمی سال 84 در جا به جایی شهروندان50 درصد بود و اكنون این میزان به 60درصد رسیده است.

مهماندار در واكنش به مباحث مطرح شده پیرامون قفل شدن شهر تهران در پی ترافیك تصریح كرد: نمی توان به تمام ترافیك ایجاد شده در تهران عنوان قفل شدن را داد و درخواست ما این است كه مردم از واژه قفل شدن پایتخت استفاده نكنند.

وی با اشاره به فیلم منتشر شده از سر خوردگی چند خودرو در یكی از خیابان های شمال شهر تهران گفت: پس از انتشار فیلم سرخوردگی خودروها در شمال شهر تهران، مردم از شهرداری و پلیس به خاطر كم كاری ایراد گرفتند اما شهروندان باید خود نیز احساس مسئولیت داشته و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران با تاكید بر اینكه نمی توان تهران را با روش سنتی اداره كرد گفت: باید از سیستم های نوین در كنترل خودروها استفاده كرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: