به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۹۴۲۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
خبردنا: یک بنیاد غیر انتفاعی که توسط پسران ترامپ اداره می‌شود، با دریافت یک میلیون دلار امکان عکس انداختن و صحبت با وی را پس از مراسم تحلیف فراهم می‌کند.

 یک مؤسسه غیر انتفاعی جدید که در تگزاس تأسیس شده است و مدیریت آن را «اریک ترامپ» و «دونالد ترامپ جونیور» -- دو پسر ارشد ترامپ – بر عهده دارند، در ازای دریافت 1 میلیون دلار و پرداخت این پول به بنیاد‌های خیریه نامشخص، امکان صحبت و عکس انداختن با رئیس جمهور منتخب آمریکا را پس از مراسم تحلیف فراهم می‌کند. این اطلاعات به وسیله مؤسسه "Center for Public Integrity” منتشر شده است.
به نوشته تایم، ماهیت و نام افرادی که برای ملاقات با ترامپ زیر بار پرداخت این هزینه می‌روند نیز منتشر نخواهد شد. پرداخت‌کنندگان این مبلغ می‌توانند شنبه دوم بهمن – فردای مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا –در جلسه‌ای با حضور ترامپ و 16 میهمان دیگر حضور یابند و با وی عکس یادگاری بیندازند. آن‌ها همچنین می‌توانند در یک برنامه چند روزه شکار و ماهیگیری با شرکت پسران ترامپ حضور یابند و یا بلیت شرکت در سایر مراسم مرتبط با آغاز فعالیت ترامپ را دریافت کنند.
بنیاد غیر انتفاعی موسوم به «روز نخست» که 6 روز پیش تأسیس شده و پسران ارشد ترامپ مدیریت آن را بر عهده دارند، این مراسم را ترتیب داده است. دو مدیر دیگر این بنیاد نیز از دوستان نزدیک پسران ترامپ هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: