به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
خبردنا - یاسر سعیدی : با شروع فصل گرما همواره دغدغه مسولان کشوری در حوزه آب برای صرفه جویی مردم در مصرف این نعمت خدادادی بیشتر می شود.

به گزارش "خبردنا" ،برخی از شهرهای استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن ذخایر آب همواره با مشکل کم آبی مواجه بوده و مسولان آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از جیره بندی آب در این شهرها خبر می دهند.

امروز معاون معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از تنش آبی شش شهر واحتمال جیره بندی آب در این شهرها خبرداد.

"سید یعقوب فرجی" از احتمال جیره بندی آب در شهر های یاسوج، دهدشت، مادوان، لیکک، سوق و چیتاب در صورت صرفه جویی نکردن مشترکان سخن گفته بود.

ساکنان استان کهگیلویه وبویراحمد از وضعیت نسبتا خوب سفره های زیرزمینی آب در استان کهگیلویه وبویراحمد خبر دارند و می دانند شهر یاسوج با توجه به وجود چشمه های فراوان در اطراف این شهر هیچ گاه نباید از مشکل کم آبی برخوردار باشد ولی در سالهای گذشته جیره بندی و قطعی آب در برخی از مناطق شهر یاسوج اتفاق افتاده است.

در حالی صرفه جویی در مصرف آب در شهر های استان به دغدغه مسولان شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه وبویراحمد تبدیل شده که خود آنها این شعار را جدی نگرفته و توجهی به شکستگی های شبکه های آب در شهرهای مختلف استان ندارند!

طبیعی است تا زمانی که مسئولین آب و فاضلاب شهری استان از خود شروع نکرده و در مصرف بهینه و آماده سازی بسترهای لازم جهت انجام این رفتار مهم و خداپسندانه گام برندارند، هر چقدر برای صرفه جویی و مصرف بهینه هزینه کنند منتج به نتیجه نخواهد شد زیرا مردم با مشاهده برخی سهل انگاری ها لب به انتقاد گشوده و وقتی بی خیالی بخشی از یک مجموعه را ببینند نسبت به کل مجموعه بدبین شده و دیگر تبلیغات و هزینه های آنچنانی نیز هیچ تاثیری بر روند مصرف آنان نخواهد گذاشت.

پیشنهاد می کنیم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد و معاونان ایشان به مناطق مختلف شهری در استان خصوصا شهر یاسوج مراجعه نماید و هدر روی این نعمت الهی در خیابان های شهر را ببیند.

ضعف عملکرد درکاهش هدروری آب در این شرکت خدمات رسان به حدی است که مردم دیگر به شعار های تبلیغاتی گوش نکرده و با کوچکترین قطعی آب لب به اعتراض گشوده و از ضعف مدیریت در شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد سخن می گویند.

"لدنی نژاد" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد میزان هدرروی آب در شهرهای استان را حدود 30 درصد بیشتر نسبت به میانگین کشوری است که حدود 26 درصد از این میزان ناشی از شکستگی خطوط لوله‌ها و شبکه‌های توزیع است.

میزان بالای هدر روی و ضعف مدیریت شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه وبویراحمد در ترمیم شبکه های آب بر هیچ کس پوشیده نیست و تا زمانی که میزان هدرروی آب در شهرهای استان کاهش نیافته نباید انتظار صرفه جویی از مردم را داشته باشند.

پایگاه اطلاع رسانی "خبردنا" به دلیل نا آشنایی به مسایل فنی هیچ گاه تصمیم ندارد به حوزه های تخصصی مانند آب ورود کند اما ممکن است با یک بررسی ساده جلوی هدر این نعمت با ارزش الهی  گرفته شده و بدین گونه از ترویج بی اعتمادی به مجموعه آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گرفته شود.

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
3
0
آخه تو از مدیریت چی میدونی که در رابطه با مدیریت صحبت میکنی
به قول معروف بیرون گود نشستی و میگی لنگش کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
3
واقعا تحلیل به جاو کارشناسی شده ای کردید آب وفاضلاب شهری طبل توخالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
1
ضعیف ترین مدیرعامل تاریخ استان لدنی نژاد است ایشان فقط در سایتها فقط خوب شعار بدون عمل می دهد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
انسانیت چیز خوبی است خیلی سریع قضاوت کردی ولی خدا می داند بادست خالی وبا کدوم اعتبار می توان چندین کیلومتر شبکه های پوسیده و بهم ریخته را درست کرد بنابراین برادر محترم تو که خارج از گود قضاوت می کنی بیا تا ببینی وضعیت مالی در حوزه آب و فاضلاب چگونه است . لطفا از راه دور قضاوت غیر منصفانه می کنی در حالی که آب و فاضلاب روزانه 30 الی 40 مورد شکستگی های لوله آب را در مناطق شهر یاسوج بازسازی و ترمیم می کند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
لوله آب آبشار به مخزن ارم 3 در حدود 5 روز است که شکسته گوش مسئولین بدهکار نیست که تعمیر کنند!!!!!!
تشنه لب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
1
واقعیت امر را سایت خبر دنا اعلا م نموده اند بی تجربگی واشنا نبودن مسولین اب وفاضلاب به مسولیتهای خود مناطق زیادی ازشهر یاسوج خصوصا مناطق شصت متری عدل -تلزالی -کوی پاسداران در این هفته به کرار دارای قطعی روزانه بالای ده ساعت اب بوده اند واز دیروز صبح تا امروز ساعت دوازاده همچنان قطع بوده ومردم این مناطق اواین ماه مهمانی خدا را بدون اب شروع کردند
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
1
اگر اعتبار نیست پس چرا نماینده محترم شهرستان بویراحمددو روز قبل فرمودند اعتبار سال گذشته شهرستان بویر احمد با دوازده سال قبل برابری می کند؟
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
اگر اعتبار نیست پس چرا نماینده محترم شهرستان بویراحمددو روز قبل فرمودند اعتبار سال گذشته شهرستان بویر احمد با دوازده سال قبل برابری می کند؟
نام:
ایمیل:
* نظر: