به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
تاج گردون :
نماینده مردم گچساران و باشت اظهار داشت: هاشمی می‌دانست اگر از مردم جدا شود عاقبت به خیر نمی‌شود و قبلاً نیز گفته بود از مرگ نمی‌ترسم بلکه از عاقبت می‌ترسم.
خبردنا: مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی با حضور غلامرضا تاجگردون و نعمتی نماینده مردم تهران و سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی و آحاد مردم در بیت العباس گچساران برگزار شد.

به گزارش"خبردنا" نماینده گچساران و باشت در این مراسم اظهار داشت: امیدوارم همه عاشقان دین، انقلاب و ایران همچون این عزیز سفر کرده عاقبت به خیر گردیم.

تاج گردون با بیان اینکه آیت الله رفسنجانی به فرموده رهبر انقلاب کسی بودند که امام (ره) تا وقتی که در قید حیات بودند به ایشان تمام و کمال اعتماد داشتند ، اظهار داشت : مرحوم رفسنجانی معتمدترین فرد به امام راحل بود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: هاشمی متعلق به انقلاب است و در یک کلام ایشان نشان دادند بزرگی به بالا نشینی نبوده بلکه بزرگی به شخصیت است که باید گفت آیت الله هاشمی انسان بزرگی از سلسله تبار روحانیت است.

تاج گردون با بیان اینکه آیت الله هاشمی نشان دادند می‌توان بزرگ از دنیا رفت اظهار داشت: هاشمی معتقد بود که انقلاب بدون هاشمی و بهشتی می‌تواند ادامه داشته باشد اما بدون مردم هرگز تداوم نخواهد داشت و اگر مردم نخواهند نمی‌توان این انقلاب و نظام را ادامه داد.

نماینده گچساران و باشت گفت: بدانیم آن چیزی که مایه تداوم سیاسی همه سیاسیون خواهد بود حضور و نقش دل مردم است.

تاج گردون در ادامه اظهارات خود بیان داشت: عشق به رهبر عشق به آرمان است نه در تظاهر که به نام رهبری و انقلاب مطالبات شخصی را دنبال کرد.

وی افزود: آیت الله هاشمی هزار تهمت و حرف شنید اما هیچگاه از آرمان‌ها کوتاه نیامد و در مراسم تشییع جنازه وی میلیون‌ها نفر از عاشقان وی آمدند تا تابوت وی را وحدت جامعه کنند و کاش این وحدت یک وحدت کامل باشد و آنهایی که در این ایام در مرگ آن مرحوم اظهاراتی مخالف آنچه که در زمان حیات وی می‌گفتند را بیان می‌کردند کلامشان از قلبشان بوده باشد که اگر اینچنین باشد آیت الله هاشمی کار خود را تمام کرده است.

تاج گردون با انتقاد از کسانی که در استان طی این چند روز در لفافه سخنان قلبی و کینه گونه خود را در مورد هاشمی بیان می‌دارند بیان داشت: درس بگیرید تا مثل هاشمی عاقبت به خیر شوید.

تاج گردون افزود: تا صبح خوابم نبرد وقتی دیدم کسانی که تا ساعتی پیش به هاشمی حمله و توهین می‌کردند شب اول رحلت آیت الله در رسانه ملی حرف‌های دیگری می‌زدند.

نماینده مردم گچساران و باشت اظهار داشت: هاشمی می‌دانست اگر از مردم جدا شود عاقبت به خیر نمی‌شود و قبلاً نیز گفته بود از مرگ نمی‌ترسم بلکه از عاقبت می‌ترسم.

وی در پایان بیان داشت: از خدا می‌خواهم روح بزرگ و بلند این مرد بزرگ نزد روح امام (ره) در آن دنیا آرام باشد و از خدا می‌خواهم آنچه که هاشمی‌ها و خامنه‌ای‌ها برای این ملت ملت آرزو دارند خداوند نصیب این ملت کند.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید اسفذیارنسب از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
1
0
درود بر شما دکتر تاجگردون، انسانی فهیم و پرهیزگار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
1
مواظب خناسان باشيد با عبور از سوراخهاي شوراي نگهبان دنبال انقلاب مخملي هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
1
اين را براي خودت بگو كه مورد تنفر افراد دين دار ونماز خون هستي امام علي فرمود هركس را مي خواهي بشناسي به اطرافيانش نگاه كن
نام:
ایمیل:
* نظر: