به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
وی گفت: این موفقیت به عنوان طراحی اصلی مورد استفاده همه مراکز استان‌های کشور و شبکه‌های رادیویی سراسری قرار گرفت.
خبردنا: صدا و سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین دوره اجلاس سراسری فن آوری رسانه رتبه برتر طرح های خلاقانه معاونت توسعه و فناوری برای طراحی، برنامه نویسی و اجرای چرخه کامل رادیو تصویری تعاملی کسب کرد.

به گزارش"خبردنا" مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این اجلاس که روز سه شنبه 28 دی در تهران برگزار شد معاونت فنی صدا و سیمای مرکز این استان با بالاترین امتیاز توانست رتبه نخست مراکز استان‌های سراسر کشور را از آن خود کند.

یوسف افشارنیا بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده حوزه معاونت فنی صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف ارتباطات زمینی و ماهواره‌ای، فرستنده‌های تلویزیونی،IT، تاسیسات، پشتیبانی فنی، فرستنده‌های رادیویی توانست با پشت سر گذاشتن استان‌های دیگر برگزیده مراکز استان‌ها شود.

وی افزود:یکی از بزرگترین اقدامات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد طراحی و ساخت نرم افزار رادیونما بود که به دست توانمند همکاران فنی این استان انجام شد که مورد تقدیر مسئولان ارشد سازمان قرار گرفت.

وی گفت: این موفقیت به عنوان طراحی اصلی مورد استفاده همه مراکز استان‌های کشور و شبکه‌های رادیویی سراسری قرار گرفت.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد پوشش 96 درصدی مناطق استان به صورت دیجیتال، راه‌اندازی 2 استودیوی مجهز تولید سیما، واحد سیار sng، واحد سیار مجهز تلویزیونی، واحد سیار مجهز رادیویی، راه‌اندازی اتوماسیون کاملا دیجیتال سیما و نصب و راه‌اندازی ژنراتور 100 کیلووات سیار از دیگر اقدامات انجام گرفته در رسانه استانی بوده است.

صدا و سیمای استانی کهگیلویه و بویراحمد با نام شبکه دنا در 28 دی ماه 11 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: