به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
وی گفت: در حوزه سلامت و بهداشت انشاءالله سعی خواهم کرد تا قبل از عید کلنگ بیمارستان چرام نیز به زمین زده شود.
خبردنا : نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت : با شعار باهم باشیم می توانیم فارغ از جناح بازی و با اولویت قراردادن خدمت به مردم همصدا شویم.

به گزارش"خبردنا" عدل هاشمی پور افزود: در حوزه راه های ارتباطی، مشخصات جاده دهدشت به چرام طبق رایزنی با وزیر محترم راه و شهرسازی اعتبارات لازم جهت وصل به جاده باباکلان - گچساران نهایی شده و جای هیچ نگرانی نیست و مناقصه جاده باغچه سادات بزودی برگزار میشود و پیچ های غیراستاندارد آب حیات برداشته خواهد شد.

وی این جاده را جزء پروژهای ملی دانست و افزود: از همه مسئولین و خصوصا نماینده محترم سابق که برای ملی شدن این پروژه مهم تلاش کردند تشکر می کنم.

این نماینده مجلس در خصوص جاده های روستایی نیز عنوان کرد: قیر لازم جهت بهسازی و آسفالت جاده های روستایی تهیه شده و در اختیار مسئولین قرار خواهد گرفت.

نماینده کهگیلویه بزرگ تامین آب شرب و آشامیدنی را از دیگر خواسته های بحق مردم این شهرستان دانست و افزود: در بخش کشاورزی و آب شرب اقدامات مهمی صورت گرفته و تخصیص آب از مارون و کوثر قطعی شده که در ردیف بودجه 96 قرار گرفته و انشاءالله کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن تا قبل از عید توسط معاونت اول ریاست محترم جمهوری به زمین زده خواهد شد.

وی گفت: در حوزه سلامت و بهداشت انشاءالله سعی خواهم کرد تا قبل از عید کلنگ بیمارستان چرام نیز به زمین زده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: