به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
جوابیه ای به جوابیه :
سازمان صنعت معدن و تجارت بجای فرافکنی توضیح دهد برای جذب سرمایه گذار توانمند و چرخش چرخهای تولید برای اشتغال در معدن فسفات چرام چه اقدامی انجام داده است ؟ آیا خود شیرینی و حمایت کورکورانه از وزیر خستگی ناپذیر !!! که توصیف نموده اند انتظار حمایت و تداوم مدیریت دارند ؟
خبردنا : به دنبال انتشار نقد نماینده کهگیلویه بزرگ به عملکرد وزیر صنعت  ، معدن و تجارت درباره فسفات چرام و جوابیه تند اداره کل صنعت ، معادن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به آن ، دفتر نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای ارسال کرده اند که عینا منتشر می شود .

بسم الله الرحمن الرحیم

مدیر محترم سایت خبر دنا.    سلام علیکم احتراما پیرو درج مطلبی بعنوان جوابیه به نماینده مردم شریف شهرستان کهگیلویه٬ بهمئی ٫ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت جهت تنویر افکار عمومی و تبیین موضوع توضیحاتی ارائه میشود . تقاضا میشود نسبت به انتشار آن از طریق آن سایت همکاری لازم انجام گیرد .                                                                   

در افاضات ارائه شده نسبت به مهندس عدل هاشمی پور هتک حرمت صورت گرفته اما ایشان در چنین مواردی از حق شخصی خود میگذرند  اما آنچه که سازمان صنعت معدن و تجارت از آن بعنوان اظهارات غیر کارشناسی نام برده دادخواهی مردم شریف شهرستان چرام و حتی کهگیلویه بزرگ نسبت به بی توجهی به یکی از بزرگترین معادن کشور و بنا به نظریه کارشناسان در جنوب آسیاست که سالهاست فقط تابلوی غبار زده ای معرف آن بوده و این سازمان متولی بجای گزارش به مردم و اقداامات انجام شده ٬ به رجز خوانی و تعریف و تمجید از مدیر بالادست خود پرداخته است . 

توانمندی ایشان را بسیار سبک و در حد پاراف نامه های وصولی از مردم بیان و از کارهای انجام شده برای استفاده از ذخیره بزرگ معدن فسفات چرام که تحقق شعار سال در زمینه تولید و اشتغال را بهمراه دارد به کلی غافل مانده است .

  انتقاد از هر کسی که کمر همت برای خدمت رسانی به مردم شریف همان ولی نعمتان و صاحبان انقلاب در کلام خمینی کبیر ٬ نبسته باشد خروج از جاده انصاف نیست .  بر اساس تعریف و تمجیدهای انجام شده پر واضح است که نباید پدر صنعت ایران !!! از انتقاد آنگونه که صنعت و معدن رجز خوان بر آشفته اند ! خاطرش مکدر شده باشد چراکه اعتراض و انزجار مردمی در کمپین نخریدن خودرو و اظهارات عجیب و نابجایشان نسبت به مردم که واکنش تند رئیس محترم جمهور را نیز بهمراه داشت در حافظه مردم ثبت است .

 سازمان صنعت معدن و تجارت بجای فرافکنی توضیح دهد  برای جذب سرمایه گذار توانمند و چرخش چرخهای تولید برای اشتغال در معدن فسفات چرام چه اقدامی انجام داده است ؟  آیا خود شیرینی و حمایت کورکورانه از وزیر خستگی ناپذیر !!! که توصیف نموده اند انتظار حمایت و تداوم مدیریت دارند ؟ 

مسئولین این سازمان پس از سالهای سال انتظار مردم و جوانان تحصیل کرده و جویای کار جز ارائه مشخصات معدن ( عیار 9 و ذخیره 80 میلیون تن ) چه گزارش عملکردی به مردم داده اند ؟

در پایان اعلام میداریم که نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به حول و قوه الهی به عهد با موکلینش  پایبند بوده و بعنوان سرباز نظام و ولایت به رغم همه کم کاریها و موانع موجود بویژه در مقابل اندیشه هایی که به جای حل مشکلات مردم به فکر رجز خوانی و تعریف و تمجید و ثنا گویی ( من آنم که رستم بود پهلوان ) هستند  در راستای وظایف قانونی و عینیت بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی بویژه استفاده از ظرفیت های معدنی کشور برای ایجاد اشتغال و تولید برای مردم شهید پرور این خطه تمام توان و تلاش خویش را بکار خواهد بست و در دفاع از حقوق مردم ملاحظه هیچ مسئول کم کاری را نخواهد کرد و چنین برخوردهای مضحکی( جوابیه ) هرگز خللی در عزم راسخ و پولادینش برای خدمت به مردم ایجاد نخواهد کرد بلکه ایشان را مصمم و جدی تر خواهند نمود . والسلام علیکم دفتر ارتباطات مردمی نماینده در کهگیلویه
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدازبهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
اگرسردارهاشمی واقعادلسوزمردم است.که قطعاهمینطوراست ایشان راازاین سمت عزل نمایندو
کسی راجایگزین ایشان نمایدکه بجای اینکه به فکرصندلی ریاست خودش باشد به فکرمردم باشد
نام:
ایمیل:
* نظر: