به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خبر داد:
افزود: تمامی پروژه های اجرایی شده با رعایت شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " صورت گرفته است.
خبردنا : مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن بیش از 500 پروژه این شرکت در سال گذشته در مناطق مختلف استان خبرداد.

" مهندس حمید حسن پور " به "خبردنا" گفت: بیش از 500 پروژه برق در قالب توسعه و احداث، اصلاح شبکه و توسعه روشنایی معابر در بخش های شهری و روستایی این استان توسط شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرایی شدن این پروژه ها را بیش از 60 میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: اجرایی شدن این پروژه ها با این تعداد و در شرایط خاص اقتصادی کشور در نوع خود بی سابقه بوده است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی پروژه های اجرایی شده با رعایت شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " صورت گرفته است.

حسن پور از تعریف 40 میلیاردتومان اعتبار در بخش های توسعه فیدرها و ایجاد قدرت مانور در شبکه های فشار متوسط 33 کیلوولت و 20 کیلوولت در قالب خطوط 2 مداره در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته خبرداد.

وی گفت: اغلب این پروژه ها هم اکنون یا به بهره برداری رسیده اند و یا دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اجرای پروژه های کاهش تلفات در شبکه های برق این استان را از برنامه های استراتژیک در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عنوان کرد.

حسن پور افزود: برای اجرایی شدن این پروژه ها در سال گذشته نیز اعتباری معادل هفت میلیارد تومان هزینه شد.

وی روند اجرایی شدن پروژه های شرکت توزیع نیروی برق در کهگیلویه و بویراحمد باوجود تمامی مشکلات اقتصادی را مطلوب ارزیابی نمود.

مدیر دفتر مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه های نیمه تمام این شرکت دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد بوده که در سالجاری به بهره برداری می رسند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حاجتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
0
درود بر مهندس حسن پور عزیز
انصافا لیاقتت مدیر عاملی شرکت توزیع نیروی برق هستش
نام:
ایمیل:
* نظر: