به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۴۴۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ انجام شد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این ساختمان در دو طبقه آموزشی و خوابگاه بهورزی ساخته می‌شود.

خبردنا: با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، ساختمان آموزشگاه و خوابگاه بهورزی شهر دهدشت به نمایندگی از هفت طرح بهداشتی و درمانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش "خبردنا" از دهدشت ، با حضور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه دهدشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان، کلنگ آموزشگاه بهورزی به نمایندگی از هفت طرح بهداشتی و درمانی در محوطه بیمارستان امام خمینی دهدشت زمین زده شد.

عدل هاشمی پور در این‌باره گفت: خوشحالم از اینکه ابتدای سال هم شاهد کلنگ‌زنی بیمارستان چرام با کمک بنیاد برکت و وزارت بهداشت بودیم و هم کلنگ ساختمان آموزشگاه و خوابگاه بهورزی در شهر دهدشت زمین زده شد.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های لازم در تهران قرار شد بیمارستان چرام به صورت مشترک توسط وزارت بهداشت و بنیاد برکت ساخته شود، افزود: تاسیسات و تامین تمام تجهیزات این بیمارستان برعهده علوم پزشکی و ساختمان نیز توسط بنیاد برکت ساخته می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این برنامه گفت: این ساختمان در دو طبقه آموزشی و خوابگاه بهورزی ساخته می‌شود.

اورنگ ایلامی با بیان اینکه اعتبار این طرح عمرانی 14 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی است، افزود: این ساختمان با زیر بنای یک هزار 297 متر مربع در مدت زمان یک سال ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه به نمایندگی از 7 طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد، گفت: همزمان ساختمان مرکز سلامت شهید بهشتی، پایگاه سلامت 180 دستگاه، پایگاه سلامت 60 دستگاه و پایگاه سلامت امام علی در شهر دهدشت و پایگاه سلامت شهر قلعه رئیسی و همچنین ساختمان ستاد شبکه نیز ساخته می‌شود .

ایلامی، اعتبار هر کدام از این پایگاه‌های سلامت را نزدیک به سه میلیارد ریال و زیر بنای هر کدام را نیز 2 هزار و 144 متر مربع اعلام کرد و افزود: براساس برنامه زمان‌بندی ساختمان این پایگاه‌های سلامت در مدت زمان هشت ماهه ساخته می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: