به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
خبردنا :  به دنبال انتشار گزارش " معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و "شبکه دنا" علیه سرمایه گذاری " در این پایگاه خبری " معاون استاندار استان جوابیه ای ارسال کرده اند .  معاون استاندار جوابیه ای ارسال کرده اند .

به گزارش " خبردنا " ، مهندس " مجید محنائی " گزارش خبری شبکه دنا را کذب خوانده است که می طلبد شبکه محلی رسانه ملی پاسخ دهد .

متن کامل این مقام مسئول به این شرح است:


 در گزارش خبری پروژه سیمان سپو که از شبکه دنا و همچنین بخش خبری ساعت 19 شبکه اول سیما مورخ 11/3/95 پخش گردید، شبکه دنا به نقل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اعلام نمودند که اخیرا  رد پایی از سرمایه گذار سیمان سپو در خارج از کشور پیدا شده و مسئولین به ایشان اخطار نموده اند، ظرف شش ماه خود را معرفی و نسبت به تعیین تکلیف طرح اقدام نمایند که ضمن تکذیب این خبر اعلام می دارد.

 سرمایه گذار مذکور در داخل کشور بوده و پیگیر جذب تسهیلات خارجی می باشد که براساس مدارک ارائه شده با پیگیری های در حال انجام گشایش های خوبی نیز در جهت فعال نمودن طرح و پرداخت دیون خود داشته اند.

از آنجائی که سرمایه گذار برای رسیدن به نتیجه نهائی نیاز به حمایت های قانونی دارند، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب کرده است به مدت شش ماه بانک های طرف قرارداد به ایشان مهلت دهند تا در شرایطی عادی ضمن جذب منابع مالی خارجی، امکان تسویه دیون و فعال نمودن مجدد طرح توسط سرمایه گذار فراهم گردد.

لازم به ذکر است، استانداری و کلیه مسئولین استانی در چارچوب قانون برای رفع موانع سرمایه گذاری و حمایت از همه سرمایه گذاران تا رفع مشکلات و قرار گیری طرح ها در مسیر عادی از هیچ گونه همکاری دریغ نمی کنند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
شبکه دنا درست خبر داده آخه معاون محترم بیش از 30 دقیقه توان مصاحبه بدون اشکال را ندارد در جلساتی که برگزار می شود ببینید
نام:
ایمیل:
* نظر: