به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۵۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد:
داوری برپایی چادرهای سلامت در مصلای نماز جمعه و سنجش قندخون، فشارخون و دیگر خدمات درمانی نمازگزاران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده طی این هفته عنوان کرد.
خبردنا: رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با اشاره به فعال بودن 16 پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: بخش اتفاقات با 60 تختخواب ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش "خبردنا" ،کورش داوری در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت از در حال اجرا بودن 16 پروژه در حوزه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در مراحل کلنگ‌زنی تا پیشرفت 90 درصدی فعال هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: بخش اتفاقات بیمارستان دهدشت با ظرفیت 40 تا 60 تخت تخصصی،پنج اتاق عمل و چهار اتاق رست پرستاران هم اکنون 90 درصد پیشرفت کاری دارد که حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

داوری با بیان اینکه 600 میلیون تومان برای هزینه‌های جانبی بخش اتفاقات هزینه شده است،افزود: انواع تجهیزات مدرن و استاندارد برای تخت‌های این بخش تعریف شده است.

وی از اجرای کلینیک تخصصی به دیگر پروژه‌های عمرانی در حوزه درمان شهرستان نام برد و گفت: این پروژه با 70 درصد پیشرفت کاری بر اساس برنامه زمانبدی تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

داوری افزود: بلوک زایمان بیمارستان دهدشت با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات هم 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسؤول با بیان اینکه مجتمع آموزش عالی بهورزی با یکهزار و 300 متر مربع در حال ساخت است،بیان کرد: پذیرش دانشجو در چهار رشته در کنکور آینده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به هفته سلامت و اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته خاطرنشان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی با شرکت افزون بر دو هزار نفر در دهدشت برگزار و به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

داوری برپایی چادرهای سلامت در مصلای نماز جمعه و سنجش قندخون، فشارخون و دیگر خدمات درمانی نمازگزاران را از دیگر برنامه‌های اجرا شده طی این هفته عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در ادامه به آماری از پژوهش‌های انجام گرفته در حوزه بهداشت و درمان اشاره و تصریح کرد: بر اساس برسی‌های به عمل آمده 25 درصد از هزینه هر خانوار دهدشتی صرف دارو و درمان می‌شود و کمتر از یک درصد از هزینه هر خانوار به تفریح و مسایل فرهنگی اختصاص دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: