به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
بنابر شناختم از عزیزان، یقین دارم این روزها هیجان و التهاب کوران رقابت به همکاری و رفاقت مبدل شده چرا که در آزمون بردباری، دانایی و توانایی همواره سربلند بوده اید.
خبردنا :  شهردار اسبق و  محبوب یاسوج  با صدور پیامی از حضور حماسی مردم استان " کهگیلویه و بویراحمد " در انتخابات 29 اردیبهشت تقدیر کرد .

متن کامل پیام دکتر " محمد بهرامی " به این شرح است :

«قفلگر گه قفل سازد گه کلید/ قبض و بسط آید نشو تو نا امید»

با سلام و تقدیم احترام خدمت مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد

بویژه اعضا و مسئولین ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان و شهرستانها

حماسه حضور تاریخی و پرشور مردم در انتخابات اخیر، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره امیدوار ایرانیان را در معرض نگاه جهانیان نهاد.

بلوغ و شعور سیاسی و به تبع آن پافشاری بر مردم سالاری، حقیقت غیرقابل کتمانی است که در رأی قاطع مردم به دولت تدبیر و امید جلوه گر شد تا علاوه بر مواجهه و مقابله هوشمندانه با مسیر تاریک و پر خطر گذشته، مهر تائید و بیمه ای باشد بر راه روشن و امیدآفرینی که به نیمه رسیده و انشاالله به سرمنزلی مطمئن منتهی می شود.

از اینرو بنده نیز لازم دانستم به سهم خود ضمن تشکر از آحاد جامعه ایرانی، از زحمات شبانه روزی یکایک اعضا و فعالان کمیته ها، تشکیلات و مسئولین دلسوز ستاد دکتر روحانی در استان و شهرستانها که با هر کیفیتی از امکانات و تدارکات، با همت بلند و ستودنی خویش نقشی بسیار مؤثر و مهم در خلق حماسه اردیبهشت ماه داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و خدمتشان دست مریزاد عرض کنم.

بنابر شناختم از عزیزان، یقین دارم این روزها هیجان و التهاب کوران رقابت به همکاری و رفاقت مبدل شده چرا که در آزمون بردباری، دانایی و توانایی همواره سربلند بوده اید.

همچنین فرصت را غنیمت شمارده از ستادهای رقبا بخاطر تلاش در جهت مشارکت حداکثری، از برگزارکنندگان و دست اندرکاران اجرایی، نظارتی و انتظامی انتخابات به دلیل زحماتی که متحمل شدند و از اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی بخاطر تولید و انعکاس بموقع اخبار و اطلاع رسانی انتخابات قدردانی میکنم.

جا دارد فارغ از هر مساله ای، ظرفیت شکل گرفته بر اثر این پیروزی را به سمت تفاهم و گفتگوی ملی هدایت کرده و برای سرفرازی و توسعه میهن عزیزمان یکدل بوده و در آستانه ماه میهمانی خدا برای رئیس جمهور منتخب و محترم و دیگر دولتمردان ایران عزیز دست به دعا برداریم.

محمد بهرامی
دوم خرداد ماه نود و شش

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
1
ایشون مگه کیست که پیام می دهد
نام:
ایمیل:
* نظر: