به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۶۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
خادمی از سال 1392تاکنون که سکان هدایت کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشته همواره با موجی از انتقادات و البته برخی حمایت ها روبرو بوده است .در سوابق وی معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، معاون برنامه ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی ، عضویت در هیأت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران دیده می شود
خبردنا : اواسط شهریور ماه 1392 بود که استان " کهگیلویه و بویراحمد " استاندار جدیدش را شناخت .

به گزارش " خبردنا " ، پس از کش و قوس های بسیار میان سیاسیون و دولتمردان بالاخره " موسی خادمی " با حمایت قاطع مجمع نمایندگان استان " کهگیلویه و بویراحمد " در مجلس نهم و همراهی و تایید دولت استاندار این استان شد تا سکان هدایت زادگاهش را پس از دولت های نهم و دهم بدست گیرد .

" خادمی " در سال ۱۳۴۷ در روستای سادات امام زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام متولد گردید، دوران دبستان و دبیرستان را در شهر دهدشت سپری کرد.

لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه مشهد اخذ کرد، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی از دانشگاه تبریز دریافت و دوره دکترای مدیریت استراتژیک خود را در دانشگاه عالی دفاع ملی سپری نمود.

در سوابق وی معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، معاون برنامه ریزی استانداری استان بوشهر در دولت خاتمی ، عضویت در هیأت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران دیده می شود.

خادمی از سال 1392تاکنون که سکان هدایت کهگیلویه و بویراحمد را برعهده داشته همواره با موجی از انتقادات و البته برخی حمایت ها روبرو بوده است .

دومین استاندار بومی کهگیلویه  و بویراحمد باید پس از سه سال حضور در این استان پاسخگوی عملکرد خود در حوزه های مختلف باشد .

وی باید تشریح کند که استان را چگونه تحویل گرفته و اکنون چگونه و با چه عملکردی می خواهد به استاندار بعدی تحویل دهد .

گزارش های مستند و آماری " خبردنا " در آینده ای نزدیک در خصوص عملکرد وی منتشر خواهد شد .

امید است استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گزارش مدنظر خود را به رسانه ها اعلام نمایند تا مردم در جریان عملکرد وی و تیم مدیریتی اش بیش از گذشته قرار گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر: