به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۷۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
خبردنا : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار فعالیت اجرایی پروژه جامع شبکه های برق در این استان که سال های سال بحال خود راکد مانده بود آغاز می شود.

به گزارش"خبردنا" از یاسوج، " داود راهزادی " در نشست کارگروه پروژه Gis که با حضور دستگاه نظارت هینکو ، شرکت پیمانکاری اندیشمند نیروی شمال غرب و مسوولان شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهارداشت:‌ باتوجه به ایجاد بستر Gis در شرکت توزیع نیروی برق این استان ، عملیات اجرایی طرح جامع شبکه های برق بعد از مدت ها رکود آغاز می شود.

وی با تشریح ویژگی های این پروژه، خاطرنشان کرد:‌ در طرح جامع شبکه های برق کهگیلویه و بویراحمد باتوجه به اطلاعات موجود Gis ، تمامی محاسبات و مطالعات مکانیکی و الکتریکی شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق بصورت نرم افزاری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان خطای فنی در شبکه های برق با اجرایی شدن این طرح به حداقل ممکن رسیده و از سویی ضریب ایمنی و پایداری شبکه ها نسبت به گذشته در سطح وسیعی ارتقاء می یابد.

راهزادی، طول شبکه های برق فشار متوسط کهگیلویه و بویراحمد در پایان سال گذشته را چهار هزار و 744 کیلومتر ذکر و یادآورشد:‌ طول شبکه های فشار ضعیف برق نیز در این استان تا همان زمان ، سه هزار و 383 کیلومتر است.

وی گفت: ظرفیت منصوبه ترانسفورماتورهای برق در کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و 109 مگاولت آمپر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در بحث Gis بوده و بعنوان پایلوت کشوری محسوب می شود
نام:
ایمیل:
* نظر: