به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۵۷۲
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
در این شعب به تخلفات کسانی که به نوعی بهداشت و امنیت عمومی را مورد تهدید قرار دهند، خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادره در کمترین زمان ممکن اجرایی می شود
خبردنا :رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای توزیع و عرضه گوشت این استاندر صورت رعایت نکردن بهداشت و نداشتن اخذ مجوز لازم تعطیل می شوند .

به گزارش"خبردنا"، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی در دیدار با مسئولان شبکه دامپزشکی استان افزود: مسئولان باید دغدغه حل مشکلات را داشته باشند زیرا شغل و کارشان امانتی است که به آنها سپرده شده است .

وی بیان کرد: شعب ویژه ای برای بررسی تخلفات گوشت مورد نیاز شهروندان اختصاص داده ایم و امیدواریم که سلامتی و امنیت مردم در حد مطلوب تأمین شود .

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این شعب به تخلفات کسانی که به نوعی بهداشت و امنیت عمومی را مورد تهدید قرار دهند، خارج از نوبت رسیدگی و حکم صادره در کمترین زمان ممکن اجرایی می شود .

حجت الاسلام مزارعی حساسیت به سلامت بهداشت جامعه را وظیفه همه مسئولان عنوان و تصریح کرد: لازمست سایر متولیان بهداشتی جامعه در کنار اداره کل دامپزشکی نسبت به سلامت و امنیت بهداشتی جامعه حساسیت لازم را به خرج دهند تا موجبات سلامتی فرد و جامعه را فراهم آورند. بنابراین هرجایی که به حضور دستگاه قضایی استان نیاز باشد بدون اغماص حاضر می شویم .

وی ادامه داد: تب کنگو و آنفولانزای پرندگان همچنان یک تهدید جدی است. اصناف و شبکه بهداشت باید ضمن همکاری با اداره کل دامپزشکی استان، با بازرسی ها و سرکشی سرزده نظارت های دقیق را انجام دهند .

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کشتارگاههای و قصابی های بین جاده ای مجوز لازم را ندارند، زیرا نگه داری و تأمین گوشت مطابق با معیارهای قانونی است و باید نهادهای دست اندرکار برای این مساله تصمیم جدی بگیرند و مردم نیز به این هشدار ها توجه کنند .


نام:
ایمیل:
* نظر: