به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
محنایی ابراز کرد: با این دستگاه‌ها مکاتبه شده و به آنها گوشزد شود که عواقب قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی به عهده مدیران آنها بوده و هیچ عذری از آنها پذیرفتنی نیست.
خبردنا: معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه کارگروه تسهیل، هیچ دستگاه خدمات‌رسانی حق ندارد آب، برق و یا گاز واحدهای تولیدی را قطع کند.

به گزارش "خبردنا" ، مجید محنایی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در سال 96، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید برای اجرایی کردن شعار "اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال" تلاش کنند.

وی خواهان اجرای مصوبات ستاد تسهیل توسط همه دستگاه‌های اجرایی شد و افزود: طبق مصوبه این ستاد، دستگاه‌های خدمات‌رسان نباید آب، برق و گاز هیچ واحد تولیدی را قطع کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که بارها تأکید کرده‌ایم که برق، آب و گاز واحدهای تولیدی قطع نشود، اما دستگاه‌های خدمات‌رسان توجهی به مصوبات کارگروه ندارند.

محنایی ابراز کرد: با این دستگاه‌ها مکاتبه شده و به آنها گوشزد شود که عواقب قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی به عهده مدیران آنها بوده و هیچ عذری از آنها پذیرفتنی نیست.

وی تأکید کرد: خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی به‌هیچ عنوان قطع نشود و اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواردی احساس کردند که نیاز است آب، برق و یا گاز واحدی را قطع کنند این مسأله باید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد می‌شود برای رفع مشکل جلسه‌ای با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیران اقتصادی استان برگزار و این موضوع بررسی شود.

محنایی با بیان اینکه گاهی بانک‌های عامل متقاضیان دریافت تسهیلات رونق تولید را به بهانه نبود منابع رد می‌کنند، افزود: بانک‌ها به جد از این کار خودداری کرده و پس از بررسی طرح معرفی شده، در صورتی که توجهیات فنی و اقتصادی لازم را دارا بود به استانداری اعلام شود که چنین طرحی معرفی شده اما منابع نداریم تا چاره‌ای برای تأمین منابع اندیشیده شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: