به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۹۸۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کارشناس اداره کل هواشناسی خبر داد:
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در این استان در 24 ساعت آینده کاهش خواهد یافت.
خبردنا: کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرد و خاک دید افقی را در شهرهای لیکک، دوگنبدان، دهدشت و منطقه امامزاده جعفر کاهش داده است.

به گزارش"خبردنا" ، فرمان فرامین اظهار داشت: بیشترین میزان کاهش دید در استان کهگیلویه و بویراحمد ساعتی پیش در شهر دهدشت به میزان ۲ هزار متر ثبت شده است.

وی بیان کرد که میزان دید افقی در شهر لیکک پنج هزار متر، شهر دوگنبدان ۶ هزار متر و منطقه امامزاده جعفر ۶ هزار متر گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در این استان در 24 ساعت آینده کاهش خواهد یافت.

فرامین ابراز داشت که شهر لیکک با 4۸ درجه سانتی‌گراد و شهر یاسوج با ۱۸.۶درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق این استان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی بیان کرد که در شبانه روز گذشته حداکثر و حداقل دمای هوای منطقه امامزاده جعفر به ۴۵.۴ و 2۵ درجه، دوگنبدان ۴۴.۲ و ۲۶.۶ و دهدشت ۴۲.۶ و ۲۵.۲درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

برخی مناطق شهرستان گچساران از توابع کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه در حوزه دهستان‌های لیشتر و بی‌بی حکیمه به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی تأسیسات نفتی دارای آلایندگی زیست محیطی است.

بیماران قلبی عروقی، تنفسی، زنان باردار، کودکان و سالمندان در بسیاری از روزهای آلوده هوای این شهرستان خانه نشین بوده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: