به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۳۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
استاندارش چون مالک اشتر را به رعایت عدالت و مبارزه باظلم و تبعیض درحق مردم تشویق و ترغیب میکرد.
خبردنا: همزمان با نقل مکان موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد به استانداری لرستان خبری در فضای مجازی دست به دست می شود که حکایت از بکارگیری 19 نفر از اقوام درجه یک وی در ادارات و دستگاههای خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد دارد .

پایگاه خبری "خبردنا" بدون رد یا تائید این خبر و تنها بر اساس رسالت رسانه ای خود اقدام به انتشار این خبر می کند .

ادارات و دستگاه های خدمات رسانی که در این خبر از آنها نام برده شده است می توانند برای روشن شدن اذهان و عمومی جوابیه خود را در خصوص چگونگی بکارگیری این افراد را به سردبیری این پایگاه خبری ارسال نمایند تا در اسرع وقت منتشر شود .

لازم به ذکر است بخاطر برخی ملاحظات اخلاقی اسامی افراد ذکر نمی شود اما این پایگاه خبری آمادگی دارد اسامی را به طور کامل نیز منتشر نماید .

متن خبر منتشر شده در فضای مجازی که عینا منتشر می شود به شرح زیر است :

جناب اقای دکترخادمی
استاندار محترم استان کهگیلویه  وبویراحمد را باید بحق نمادطایفه گرایی و قوم و خویشاوند سالاری دانست، بطوریکه هم درانتصابات و هم دراستخدام و بکارگیری رکودشکن شد اما با چراغ خاموشی و لبخندهای ملیح و سکوت های معنادارش؛

استانداری که میفرمایند برای بکارگیری این همه فارغ التحصیل و تحصیلکرده بیکار، اعتبار و ردیفی نیست ولی بطور معجزه آسا برای نزدیکان و بستگان و اقارب بخوبی و جود داشته و شرایط مهیاست.

آری این چنین است در یک حکومت اسلامی و نظام الهی که مبنا و منشورش مدیریت علی(ع) است، عدالت علی و شعارش"للمظلوم عینا"میباشد.

استانداری که باید الگو و مراد و مقصودش، مالک اشتر باشد،توجه و همت و اراده اش، به تاسی از جدبزرگوارش ،علی بن ابیطالب،مبارزه باتبعیض و بی عدالتی و حق کشی باشد،سیلی زدن به زیاده خواهان و طردچاپلوسان و متملقین و دوزیستان باشد.

استانداری که میبایست باتاسی از جدش،مخالفین و منتقدینش را به آغوش گرم می پذیرفت و صحبت های انها را می شنید و عمل میکرد و حائلانی که مانع از انجام این ارتباطات میشدند از خود ،دور و طردمیکرد . کینه توزانه و انتقام جویانه بامنتقدینش هرگز برخورد نمیکرد.

استاندارش چون مالک اشتر را به رعایت عدالت و مبارزه باظلم و تبعیض درحق مردم تشویق و ترغیب میکرد. نه اینکه دریک نظام اسلامی که مدیون و مرهون خون هزاران هزارشهید و جانباز و ازاده و...است، بساط افکارقومیتی را ترویج داد،چرا این همه بیعدالتی،تبعیض و حق کشی بدون توجه به سیرمراحل قانونی دراستخدام و بکارگیری افراد،به چه قیمتی؟باچه توجیهی؟

ایانبایدازاین همه تحصیلکردگان بیکارکه از حقوق ناچیز پدران و مادران بازنشسته خود ارتزاق میکنند،وبابیماری های روحی وروانی درگیرند،شرمنده و شرمگین شد. لطفابه لیست زیر توجه بفرمائید و موردملاحظه قراردهید:

1- امور آب استان

2- اداره امورعشایر

3-پست یاسوج

4- اموراب سرفاریاب

5- فرمانداری

6- بیمارستان دهدشت

7- اداره کل پست

8- اموراب دهدشت

9-بهزیستی

10- بهزیستی دهدشت

11-امورمالیاتی دهدشت

12- اداره برق.

13-اداره برق سادات

14-اداره برق دهدشت

15-(دونفر)یکی اداره گازودیگری استانداری

16- رئیس اوقاف وامورخیریه بویراحمد

17-رئیس دانشگاه ازاداسلامی بهمئی و.....؟؟؟

18رئیس ثبت واحوال چرام که اخیرا معزول گردید.

19-اموزش وپرورش کهگیلویه.

جناب استاندارخادمی خداقوت،

علی برکت الله.....

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
کارمندان استانداری هم بچه هاشون را استخدام کرده اند. کلا همگی اینطوری اند. خیانت به مردم ولایتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
حوزه آب و فاضلاب شهری چی برادر خبر ندارید .
سید محمدنبی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
0
0
من جانباز لازنشسته هستم طبق قانون خدمات رسانی ایثارگران پس از بازنشستگی جانبازان 25درصد وبالتردستگاه اجرایی موظف است ازمحل سهمیه یکی ازفرزندانجانباز درهمان دستگاه استخدام گرددولی باتوجه به مراجعات مکرر هیچگونه اقدامی صورت نگرفته ولی اقایان ازخدا بی خبر صاحبان قدرت وثروت بدون مجوز اقوام خودرابه راحتی استخدام.می کنندوبا راحتی لگد بر اقشاراسیب پذیر می زنند کجایی عدالت یادت به خیر
نام:
ایمیل:
* نظر: