به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
یک منبع آگاه در کهگیلویه و بویراحمد:
وی گفت: آنچه که گفتیم خیر و صلاح بود برای دکتر احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و اگر ایشان بخواهد راه گذشتگان را پیش بگیرد بدون شک کمتر از گذشتگان می تواند در این استان میهمان مردم باشد.
خبردنا: یک منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که اگر استاندار جدید می خواهد برنامه های خود را با شتابی تحسین برانگیز به پیش ببرد بایستی اغلب مدیران این استان در حوزه های مختلف را تغییر دهد.

وی که خواست نامش فاش نشود به خبردنا گفت: مدیران دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد یکدوره چهارساله و سه ساله را مدیریت کرده و بنظر می رسد که اکنون نوبت سایر مدیران و نیروهای تازه نفس است.

این فعال فرهنگی بااشاره به برخی آمارهای توسعه ای در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: کاش می شد یک نظرسنجی و یا انتخاباتی از سوی استاندار جدید و تیم همراه وی بصورت میدانی از مردم مناطق مختلف این استان درارتباط با رضایتمندی و یا نارضایتی آنان از مسوولان دولت یازدهم اخذ تا استاندار و تیم مشورتی ایشان به دغدغه های مردم بهتر پی می بردند.

این منبع آگاه در استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای دکتر احمدی ابتدا باید تغییرات مدیریتی را از محل استقرار خود یعنی استانداری استان شروع و البته در کمترین زمان ممکن اقدام به تغییرات موردنظر خود در  دستگاههای اجرایی نیز بکند.

وی با بیان نارضایتی نگران کننده مردم از اغلب مسوولان در دولت یازدهم، خاطرنشان کرد: قطعا اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تیم مشورتی ایشان بررسی های کوتاه مدتی داشته باشند بخوبی می دانند چه مدیرانی باید تغییر کنند.

** تغییر 70 درصد مدیران ضروری است

این استاد دانشگاه گفت: بنظر ما تغییر حداقل 70 درصد مدیران کنونی در کهگیلویه و بویراحمد ضروری و البته این خواست عمومی است که می طلبد دکتر احمدی استاندار استان توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشد.

این فعال سیاسی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و اختلاف حدود سه هزار رایی دکتر روحانی از آقای رئیسی ، خاطرنشان کرد: ما همیشه گفته ایم که اگر مردم از مدیران کهگیلویه و بویراحمد رضایت داشتند اختلاف آرای آقای دکتر روحانی و آقای رئیسی نمی بایست سه هزار رای آن هم با وجود استقرار استاندار و مدیران دولتی می بود.

وی گفت: جای بسی تاسف است که اختلاف آقای روحانی و رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد سه هزار رای باشد و آن وقت از خودمان هم تمجید کنیم که ما پیروز انتخابات در این استان شده ایم.

این منبع مطلع با ذکر خاطره ای از دوران استانداری مهندس شورانگیز استاندار دولت اصلاحات در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: تغییر مدیریت ها و البته اقتدار در کنار تغییرات سبب شد تا نام مهندس شورانگیز همچنان بر زبان ها جاری باشد.

وی افزود: دکتر احمدی چهره ای دانشگاهی و البته معتدل بوده که باید حواس شان به بسیاری از حواشی در کهگیلویه و بویراحمد بویژه در حوزه کاری خود باشد.

این فعال سیاسی باتاکید براینکه حفظ قدرت برای برخی از مدیران بسیار ضروری بوده و حاضر به انتقال آن نیستند، اظهارداشت: دکتر احمدی حتما این را می دانند که در کهگیلویه و بویراحمد چه می گذرد وگرنه مسوولیت استانداری این استان را نمی پذیرفتند.

** مدیران بر سر دوراهی اند / دوران ملوک الطوایفی را به پایان برسانید

وی گفت: طایفه گری و قومیت گرایی ریشه توسعه را در کهگیلویه و بویراحمد سوزانده و لبان مردم نیازمند را خشکانده که می طلبد استاندار این استان بطور ویژه برای قلع و قمع تفکرات قومیتی اقدامات شایسته ای با تغییر مدیریت ها انجام دهد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر تغییر مدیران قوم گرا، بیان داشت: دوران ملوک الطوایفی را باید با تغییر مدیران متعدد در کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسانید و البته این خواست عمومی مردم استان است.

** حرکت لاک پشتی محکوم به شکست است

وی افزود: اگر آقای دکتر احمدی بفکر نام نیک برای خود در آینده است بطور حتم بایستی اقدامات عاجلی برای تغییر مدیریت ها بکند و اگر بخواهد حرکت لاک پشتی را برای تغییر مدیران انتخاب کند بدون شک محکوم به شکست است.

این فعال سیاسی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست نگذارد زمان از دست برود و بداند که وقت طلا بوده و البته مردم این استان منتظر حرکت های لاک پشتی برای تغییر اغلب مدیران استان نمی مانند و در کمترین زمان ممکن نارضایتی خود را اعلام می کنند.

وی گفت: آنچه که گفتیم خیر و صلاح بود برای دکتر احمدی استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد و اگر ایشان بخواهد راه گذشتگان را پیش بگیرد بدون شک کمتر از گذشتگان می تواند در این استان میهمان مردم باشد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
جضرت منبع آگاه و فعال فرهنگی و استاد دانشگاه و فعال سیاسی و .... شما یه آرزوی شخصی کردی و نظرت را گفتی ، دستت درد نکنه و زحمت کشیدی حالا چرا از فاش شدن اسمت واهمه داری ؟
استانداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
حالا بفرما چه دوره ای رای اصلاحات دراستان بالا بود مردم بیچاره وبدبخت تحت پوشش کمیته مجبورند به اصول گراها رای بدهندوگرنه هیچ زمانی رای نمی اوردندالان هم استاندار شاه کارکرد که 3هزاررای بالا بو د
محیطبان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
محیط زیست نابود شده
کارشناس محیط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
محیط زیست درموقعیت بحران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
اقای استاندار از معاون املاک و حقوقی راه و شهر سازی جناب مهندس پیمان جو بپرسید تا کی ما باید منتظر مسکن مهر باشیم بسه دیگه ......................به فکر مردم بیچاره باشید
ایت اله ازاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
0
0
اگر راست میگید اسمتو بگو مدیران که دکتر خادمی گذاشتنند سرمایه های اصلاحات بودند .تو مرد باش اسمتو بذار و نظر بده
نام:
ایمیل:
* نظر: