به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۷۵۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
وی گفت : متأسفانه همان رویه نامطلوب در حال حاضر وجود دارد و تاکنون اقدام خاصی در مورد بحران هایی چون آتش سوزی جنگل ها انجام نشده است.
خبردنا: رئیس شورای قضایی با انتقاد شدید از وضعیت ستاد بحران در استان اظهار کرد: دعا می کنیم بحران هایی چون زلزله و سیل در استان پیش نیاید، در این صورت، فقط خدا رئیس ستاد بحران ما است .

به گزارش "خبردنا" ، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی و در اهمیت «دفاع از  حقوق بیت المال» گفت: کسانی که حقوق بیت المال را نادیده می گیرند و یا در حفظ آن سهل انگاری می­ کنند، در ردیف کسانی­ اند که دست به تحریف قرآن می ­برند و یا قصد دارند سنت پیامبر اسلام را به انحراف بشکانند.

 رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: برای حفظ بیت المال بکوشید، بر مجموعه تحت امر نظارت داشته باشید و به بهترین نحو پاسخگوی مردم باشید.

وی تأکید کرد: مردم عنصر اصلی بیت المال هستند و بایستی سعی کنیم تا زمانی که مسئولیتی به عهده داریم گره از کار آنها باز کنیم و بانی رشد و توسعه جامعه باشیم.

رئیس شورای قضایی با انتقاد از وضعیت ستاد بحران در استان اظهار کرد: دعا می کنیم بحران هایی چون زلزله و سیل در استان پیش نیاید، در این صورت، فقط خدا رییس ستاد بحران ما است، زیرا امیدی به ستاد بحران نداریم و نیز پیشنهاد می کنم این ستاد از لیست دستگاه های اجرایی استان حذف گردد، تا خیال همه راحت شود.

وی گفت: بارها به مسئولان این ستاد هشدار دادیم که تابع قانون باشند و نسبت به مسائل پیش­رو حساسیت نشان دهند اما متأسفانه همان رویه نامطلوب در حال حاضر وجود دارد و تاکنون اقدام خاصی در مورد بحران هایی چون آتش سوزی جنگل ها انجام نشده است.

حجت الاسلام مزارعی با این پرسش « که چرا در بحران آتش سوزی­ها از ظرفیت همه ادارات استان استفاده نشد»، گفت: ستاد بحران بایستی در همه ادارات فعال و وظایف سازمانی مشخص شود، در غیر این صورت هیچ نهادی به تنهایی نمی تواند از عهده مشکلات حاد و بحرانی بربیاید.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
دردی است واقعی و ...
نام:
ایمیل:
* نظر: