به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۲۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
عصبانیت ترامپ ازبابت تصمیمات غلط وبرباد رفته ی انها هست چراکه در همه جاشکست خورده اند وواز این عصبانیت باید بمیرد.وبدانید مردم ایران تا اخرین نفس ایستاده اند .
خبردنا : امام جمعه سرفاریاب گفت:درصورتی که اقدامی ازطرف مسیولین شهرستان چرام نسبت به سرفاریاب انجام نگیرد مستقیما با دیگر مسیولان کشوری و استانی تماس گرفته ومشکلات رابه گوش انهامی رسانم.

به گزارش"خبردنا"، سید فرج الله پژمان در نماز جمعه این هفته به تفسیر ایه ۶و ۷سوره «بینه» پرداخت و عنوان کرد: کسانى از اهل کتاب و مشرکان که کافر شدند، در آتش دوزخند و در آن جاودانه‌اند،آنان بدترین مخلوقات هستند،بى شک کسانى که ایمان آورده و کارهاى شایسته انجام داده‌اند آنان خود بهترین مخلوقاتند.

وی بااشاره به روایات ادامه داد:امام علی(ع)وشیعیان او بهترین مخلوقات هستند چون پیامبر و به کعبه کرد و فرمود قیام اوبه فرمان خدا و وفا و مساوات او(امام علی(ع) درتقسیم بیت المال از همه بیشتر است.


وی تاکید کرد:هرکجا ستمی صورت گیردکسانی که به قیام امام حسین(ع) اعتقاد دارند در مقابل آنها می ایستند

پژمان افزود: قیام اباعبدالله(ع) برای حفظ ارزش های دینی بوده است نه برای سلطنت ومقام .

وی تصریح کرد: هیئت‌ها مجالس عزاداری را مدیریت کنند و اجازه ندهند این محافل که سراسر عبادت است با گناه آمیخته شوند و باید نظم و انضباط در آنها رعایت شود چرا که مجلس عزای حسین (ع) هست وحرمت آن حفظ شود.

پژمان گفت: ۳۱ شهریور مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس است که این روز بزرگ را گرامی میداریم و به روح تمام شهدا درود می فرستیم زیرا افتخار کشور ما در عصر حاضر و در مقابل این کشور های زورگو مدیون خون و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان و تمام کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس از خاک کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه سخنان سخیف رئیس جمهور روانی آمریکا بر علیه ایران برای دنیا شرم آور است افزود: نخبگان امریکا باید شرمنده باشند که رئیس جمهور آنها به این شکل صحبت می کند .

وی افزود :عصبانیت ترامپ ازبابت تصمیمات غلط وبرباد رفته ی انها هست چراکه در همه جاشکست خورده اند وواز این عصبانیت باید بمیرد.وبدانید مردم ایران تا اخرین نفس ایستاده اند .

پژمان به تذکرات هفته گذشته درمورد فرهنگیان نیز اشاره کرد و افزود: مسئولین شهرستان چرام درقسمت امنیتی هم برای سرفاریاب کوتاهی می کنند چرا که مدت زیادی هست که شنیده می شود در روز روشن با برنامه ریزی باپارک ماشین در کنار جاده اموال مردم را به همین راحتی به سرقت می برند و انتظارهست دراین قسمت نیروی های امنیتی بااقتدار و برنامه بهتری حضور پیداکنند و امنیت بهتری برقرار کنند.

خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به اینکه سخنان بنده نسبت به مسئولین خواسته مردم هست وتاکید می کنم که به مشکلات سرفاریاب رسیدگی کنید عنوان کرد: این را محضر مبارک مسیولین در چرام و مردم عرض نمایم درصورتی که اقدامی ازطرف شما مسیولین شهرستان نسبت به سرفاریاب انجام نگیرد مستقیما با دیگر مسیولان استانی و کشوری تماس گرفته ومشکلات رابه گوش انهامی رسانم.

امام جمعه سرفاریاب درپایان ازمردم خواست باتوجه به وضعیت وخیم  آب شرب درسرفاریاب با اداره اب وفاضلاب همکاری لازم راداشته باشندونسبت به پرداخت قبض اب خودهرچه سریعتراقدام کنند .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
حمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله شدید دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووی
نام:
ایمیل:
* نظر: