به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۳۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:
پناهی اظهار داشت : شک نکنید اگر راه کاری اندیشیده می شد که تمامی مردم می توانستند در این انتخابات شرکت کنند آرا نهایی آنها زیر 40 درصد بود .
خبردنا : رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اصلاحطلبان در این استان رای اکثریت را در اختیار ندارند ، گفت: آقایان با طرح موضوعات حاشیه ای به دنبال سهم خواهی از استاندار هستند .

حجت الاسلام صفدر پناهی در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" با اشاره به نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با احزاب و جریانات سیاسی این استان و حواشی پس از آن ، افزود : استاندار جدید استان بر خلاف استاندار سابق با دعوت از هر دو جریان سیاسی نشان داد که استاندار همه مردم استان است .

وی با بیان اینکه اگر در جلسه ای دو گروه با افکار متفاوت حضور داشته باشند نقل بدون واسطه بین آنها صورت خواهد گرفت و رودرو صحبت ها و نقدهای یکدیگر را خواهند شنید ، اظهار داشت : به نظر می رسد دوستان اصلاحطلب دوست ندارند نقدهای وارده به خود را بشنوند.

این فعال سیاسی اصولگرا در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه ، دولت سهامی خاص نیست تصریح کرد : آقایان فکر میکنند چون پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده اند باید سهم بیشتری به آنها برسد .

حجت الاسلام پناهی با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این استان ، گفت: با وجود شرکت 70 درصد مردم استان در این انتخابات اصلاحطلبان توانستند تنها 49 درصد آرا را کسب کنند .

وی با بیان اینکه اصلاحطلبان در انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و بویراحمد از اصولگرایان شکست خوردند ، ادامه داد : شک نکنید اگر راه کاری اندیشیده می شد که تمامی مردم می توانستند در این انتخابات شرکت کنند آرا نهایی آنها زیر 40 درصد بود .

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید برا اینکه جریانی که در انتخابات ریاست جمهوری زیر 50 درصد رای کسب کرده است حق ندارد سهم خواهی کند ، افزود : این آقایان اگر 90 درصد رای مردم را هم کسب میکردند حق ادعای سهم نداشتند چون این دولت متعلق به نظام اسلامی و همه مردم است و سهم خواهی در آن جایی ندارد .

وی با اشاره به تخلفات گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در این استان ، گفت: با وجود تخلفات گسترده استاندار سابق ، معاونین و برخی مدیران این استان، نتوانستند 50 درصد رای مرد را کسب کنند .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح کلمه اعتدال ، گفت : در دوره استاندار سابق آقایان اعتدال را یک تیغ دو لبه می دانستند که هر کس در جریان مورد پسند آنها حرکت میکرد اعتدالی بود ولی اصولگرایان منتقد را افراطی می نامیدند .

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه اعتدال به معنی به حاشیه راندن نیروهای انقلابی نیست ، اظهار داشت : متاسفانه در دوره استاندار سابق تمامی نیروهای انقلابی استان به دلیل آنکه منتقد عملکرد آقایان بودند به حاشیه رانده شدند و اجازه صحبت به آنها داده نشد .

این فعال سیاسی با اشاره به استخدام های فله ای در دوران استاندار سابق ، افزود: در نشستی که با استاندارجدید استان داشتیم این نگرانی ها را به عرض ایشان رساندیم و خواستار پیگیری سریع از نماینده عالی دولت در استان شدیم .

وی با بیان اینکه لیستی 40 نفره از استخدام های طایفه ای و فامیلی استاندار سابق در اختیار استاندار جدید قرار دارد ، گفت: استاندار جدید با اظهار تعجب از انجام این اقدامات در حال پیگیری چگونگی این استخدام های فله ای  هستند .

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه زیر سایه اعتدال کارهای غیرقانونی بسیاری در این استان انجام گرفت ، تصریح کرد : استاندار جدید چون نماینده دولت جمهوری اسلامی است باید یک داوری عادلانه بین همه احزاب و گروههای سیاسی انجام دهد .

حجت الاسلام پناهی با بیان اینکه استاندار جدید باید در انتخاب مدیران دقت فراوانی داشته باشد ، گفت : وی می تواند افراد همراه و همفکر خود را به شرط اهلیت و شایستگی انتخاب کند .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ادعای برخی از اصلاحطلبان در خصوص بازداشت آنها با شکایت اصولگرایان ، افزود : ما نسبت به عملکرد استاندار و برخی مدیران در برگزاری انتخابات اعتراض داشتیم ولی از هیچ شخصی به هیچ نهادی شکایت نکردیم .

وی با بیان اینکه برخلاف اداعای آقایان نه من و نه سایر دوستانم در این استان از کسی به جایی شکایت نکردیم ، ادامه داد : این بدان معنا نیست که کسانی که در انتخابات تخلفات گسترده داشتند پاسخگو نباشند . این افراد باید در مراجع ذی صلاح پاسخگوی تخلفاتی که در این انتخابات انجام داده اند باشند .

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه این افراد اگر مدرکی دال بر شکایت ما از خود دارند را منتشر نمایند ، اظهار داشت : کسی حق ندارد به دلیل بازداشت شدن خود به دلایل نامعلوم یک جریان انقلابی را متهم نماید .
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Canada
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
اصلاح طلبان حالا جمش کنید / ری همه تون سیاه / استاندار اصوالگراست
حن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
0
0
استاندار اگر اصولگرا نیست باید فوری واکنش نشان دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
سهم خواهی اصلاح طلبان ریشه در تاریخ اسلام دارد حاج آقا راست میگه چون حسین بن علی علیه السلام هم بدنبال اصلاح طلبی بود وسهم خواهی اصلاح طلبی ایشان از حکام وقت اجرای احکام الهی ورعایت سنت وسیره جدش بود
نام:
ایمیل:
* نظر: