به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۴۱۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
حمله شدید امام جمعه "قلعه رئیسی"به رئیس جمهور آمریکا :
این فعال مذهبی – سیاسی ملت ایران را ملتی با سابقه تاریخی ، فرهنگی و تمدن ساز به اندازه عمر بشریت خواند و تصریح کرد : این چنین ملتی برای یاوه گوئی های رئیس جمهور کشوری آدمکش و دزد همچون آمریکا ارزشی قائل نبوده و نیست .

خبردنا : امام جمعه شهر " قلعه رئیسی " استان " کهگیلویه و بویراحمد " در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه ایران ، او را فردی " نکبت " و " بلای شوم " خواند و خواستار آتش زدن برجام در روز 13 آبان از سوی مسئولان ارشد نظام شد .

حجت الاسلام و المسلمین " اسماعیل صلواتی " در گفت و شنود اختصاصی با " سیروس کریمی " خبرنگار " خبردنا " با بیان این مطلب گفت : رئیس جمهور آمریکا فردی "بیسواد ، نکبت ، مصیبت بار و بلایی شوم " برای آمریکا و جهان است که به آن گرفتار شده اند .

وی با انتقاد شدید از کسانی در داخل کشور که می گویند " ترامپ " دیوانه است افزود : این که عده ای می گویند ترامپ دیوانه است یک اشتباه و حربه دشمن است چرا که فردی در حد رئیس جمهور آمریکا که از زیر نظر دقیق نهادهای نظارتی آمریکا رده شده نمی تواند دیوانه باشد هر چند که عملکرد وی دیوانه وار است .

امام جمعه قلعه رئیسی برجام را نتیجه به توجهی به فرمان و سخنان ولایت فقیه دانست و ادامه داد : امروز ملت ما تاوان بی توجهی به حجت و ولی خدا را می دهند چرا که ثابت شده هرگاه ملتی به فرمان ولی خدا توجه نکند خسران می کند و تاوان آن را خواهد داد همانند امروز ما در برجام که تاوان آن را پس می دهیم .

صلواتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که گفته بودند " به مذاکرات خوش بین نیستم " گفت : دولت به این فرمایش حضرت آقا توجه ای نکرد و اگر بجای چهارسال مذاکره و اتلاف وقت بر روی برجام به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت های داخل کشور توجه می کرد اکنون بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل بود و گرفتار نوزاد نامشروع برجام نبودیم .

وی با بیان اینکه هم دولت اوباما و هم دولت ترامپ در راه اجرای درست برجام مانع تراشی کرده اند ، افزود : برجام هیچ دستاوردی برای مستضعفان و فقرا نداشت البته برای شمال نشینان شهر تهران خوب بود .

این فعال مذهبی سیاسی تاکید کرد : امروز اگر به منفعت اندک برجام راضی هستیم بخاطر این است که ظرفیت ها و پتانسیل های داخل کشور را خوب نشناخته ایم و امروز ما تاوان همین نگاه به بیرون را پس می دهیم .

امام جمعه قلعه رئیسی با انتقاد شدید از بی توجهی دولتمردان به انتقادات از برجام تصریح کرد : بارها و بارها مخالفت خود را با برجام اعلام کرده ام و گفته بودم که برجام باغ خشکیده و از آن میوه ای به ما نمی رسد اما کسی به حرف های ما توجه نکرد .

صلواتی مدعی شد که خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای رعایت نشده است و این مسئله را بارها گفته ام .

وی با بیان اینکه " ترامپ " برجام را لگدمال کرد ، پیشنهاد داد : ما باید در روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی برجام را آتش زده و آنرا برای همیشه دفن کنیم .

صلواتی تصریح کرد : پس از آتش زدن برجام باید روابط خود را با کشورهای اروپایی ، آفریقایی و آمریکای جنوبی تقویت کرده و به ظرفیت های داخلی کشور توجه کنیم .

امام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به تروریستی خواندن " سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " از سوی رئیس جمهور آمریکا گفت : سپاه قلب و آبروی ملت ایران است و مردم ایران با این قلب زندگی می کنند و بخوبی می دانند چگونه از قلب و آبروی خود مراقبت نمایند .

وی با تاکید بر اینکه امنیت و آسایش کشور مدیون رشادت های سپاه است ، افزود : تحریم سپاه حربه جدید نیست که اتفاق افتاده چرا که کشور ما از اول انقلاب تا امروز همواره تحریم بوده و این حربه ای ورشکسته است .

صلواتی با اشاره به داستان " شعب ابی طالب " در صدر اسلام ادامه داد : همانگونه که پیامبر از سوی دشمنان خدا مورد تحریم قرار گرفت بدانید هرگاه ملتی در مسیر حق حرکت نماید از سوی دشمنان خدا تحریم خواهد شد .

این فعال مذهبی سیاسی ملت ایران را ملتی با سابقه تاریخی ، فرهنگی و تمدن ساز به اندازه عمر بشریت خواند و تصریح کرد : این چنین ملتی برای یاوه گوئی های رئیس جمهور کشوری آدمکش و دزد همچون آمریکا ارزشی قائل نبوده و نیست .

امام جمعه قلعه رئیسی در واکنش به استفاده " ترامپ " از نام جعلی " خلیج فارس " گفت : استفاده این نکبت از آن واژه اوج بیسوادی رئیس جمهور آمریکا را نشان داد و اتفاقا پاسخ روحانی رئیس جمهور کشورمان را زیبا دیدم .

صلواتی با بیان اینکه رئیس جمهور شوم آمریکا به طور آشکار تاریخ را تحریف می کند ، تاکید کرد : خلیج فارس سند افتخار ملت بزرگ ایران است و همیشه خلیج فارس باقی خواهد ماند .

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
انقلابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
درود بر حاج اقا صلواتی واقعا فردی متدین و دلسوز کشور هستند.
حاج علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
مرگ بر امریکای جنایت کار، واقعا اقای صلواتی حرف حق را زدی
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
خدا اجرت دهید ای شیخ پاک و مومن احسنت بر این مواضع انقلابی شما
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
خلیج همیشه فارس، حاج آقا سلام وقت بخیر
همه ما مخالف سیاست های اشتباه آمریکا هستیم، یک نقد بر شما دارم
علت اینکه هر هفته در سایتها مصاحبه میدهید یا سفارش میکنید که عکستون رو منتشر کنند چی هست؟؟ آیا هدف دارید معروف شوید؟؟؟ چرا هیچوقت راجع به علم صحبت نمیکنید؟؟؟ لطفا رزومه علمی و پژوهشی خود را بیان کنید
موفق و سلامت باشید.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
حتما با دستور تو اتشش میزنند خیلی برجام بهت فشار اورده
نام:
ایمیل:
* نظر: