به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۶۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
استاندار خاطرنشان کرد: پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.
خبردنا: پایگاه جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق زلزله زده کرمانشاه به همت اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه، 27 آبان ماه ایجاد و راه اندازی شد.

به گزارش "خبردنا" ، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این پایگاه که در میدان شهدای نیروی انتظامی یاسوج واقع است، گفت: اعزام محموله کمک های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که مردم این استان در نوعدوستی، ایثار و گذشت ظرفیت خوبی دارند که البته در دوران دفاع مقدس این فداکاری را به منهصه ظهور رساندند.

وی افزود: از رسانه های مختلف که همیشه در این صحنه ها بودند، در انعکاس چنین صحنه هایی سنگ تمام گذاشتند و اگر اطلاع رسانی این قشر نبود، عمق مصیبت و مشکلات مناطق زلزله زده برای مردم مشخص نمی شد و همین اطلاع رسانی به موقع منجر به شتافتن مردم برای کمک شد.

احمدی بیان کرد: تاکنون بیش از 100 کامیون و کامیونت محموله کمک های مردمی از استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد همچنین آمبولانس، خودرو و اکیپ های امداد و نجات نیز جهت کمک رسانی به حادثه دیدگان فرستاده شدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمکهای مردمی استان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه در حال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

احمدی اضافه کرد: در کنار تیم های کمکی و امدادی استان، یک اکیپ تخصصی از دستگاههای اجرایی برای رصد مشکلات، مسایل، نقاط قوت کمک رسانی و نحوه ارائه خدمات به زلزله زدگان اعزام کردیم تا در ستادب حرانی استان طرح و بررسی شود.

به گزارش ایسنا، پایگاه جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به همت خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات استان و با همکاری و نظارت هلال احمر در میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج راه اندازی شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: