به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح استان:
ساداتی گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بطری آب معدنی به منطقه زلزله زده ارسال شده است.
خبردنا : بیمارستان صحرایی کهگیلویه و بویراحمد در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه برپا می‌شود.

به گزارش"خبردنا"، سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح استان گفت: بیمارستان صحرایی استان ( مقر شهید ستار اورنگ) در منطقه زلزله زده کرمانشاه برپا می شود.

علی ساداتی با بیان اینکه علاوه بر نیروهای نهادها و اداره‌ها، پنجاه نیروی جهادی در منطقه مستقر هستندافزود: در حال حاضر بیش از هزارو  ۵۰۰ نفر در قالب ۳۰ گروه جهادی  متقاضی حضور در منطقه و انجام خدمات جهادی هستند.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه در کمترین زمان گروه کارشناسی استان در منطقه حضور یافت و همچنین اولین استانی بودیم که به صورت خودجوش به منطقه اعزام شد.

ساداتی اضافه کرد: کمک های اولیه از طریق بسیج سازندگی و ناحیه بسیج دانشجویی به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان جمع آوری و با کاروان استان به منطقه اعزام شد.

وی از هدف‌گذاری خدمات رسانی به 6 روستای منطقه سرپل ذهاب از سوی استان خبر داد و گفت: همچنین ۳ روستای دیگر به صورت جانبی از خدمات ارائه شده بهره مند می شوند.

سخنگوی بسیج سازندگی سپاه فتح استان افزود: هم اکنون با ایجاد کمپ بزرگ و مناسب از استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۰۰ چادر اسکان موقت برپا شده که در حوزه بهداشت در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

ساداتی گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار بطری آب معدنی به منطقه زلزله زده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه نیاز فعلی در منطقه تامین نقدینگی است، ادامه داد: در راستای تامین مصالح و تحقق کارهای عمرانی به نقدینگی نیاز داریم و ‌شیرآلات، لوله، لامپ، کابل برق و ابزار آلات در کنار نقدینگی از نیازهای ضروری برای اجرای فعالیت های عمرانی در منطقه زلزله زده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: