به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
رحیمی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هنوز آشنایی با روحیه دلاورمردی های مردم این استان ندارد، خاطرنشان کرد: کاش استاندار بتواند زودتر معاونین ، مشاورین و مدیران خود را انتخاب کند.
خبردنا: رئیس دانشگاه یاسوج تاکیدکرد که اگر استاندار این استان بفکر راه اندازی پارک علم و فناوری در یاسوج هست مصوبات گذشته استانداری را در بازده زمانی 2 ماهه محقق کند و البته ما تا آن موقع نیز صبرمی کنیم.

به گزارش خبردنا، " محمودرضا رحیمی " در نشست رسانه ای در یاسوج گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد که فردی غیربومی بوده و حتما دلش برای توسته استان می سوزد می خواهیم بفکر تحقق مصوبات استانداری در بازده زمانی 2 ماهه باشد.

وی با تشریح مصوبات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در هیجدهم آبانماه سال گذشته که اکنون یکسال و 2 هفته از آن مصوبات می گذرد و همچنان برروی زمین مانده است، اظهارداشت: ما به استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرصت 2 ماهه می دهیم تا این مصوبات را اجرایی کند.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: در آبان ماه سال گذشته 2 مصوبه راجع به راه اندازی پارک علم و فناوری در یاسوج مکتوب شده که این مصوبات هنوز اجرایی نشده و احتمالا استاندار کهگیلویه و بویراحمد از این مصوبات اطلاعی ندارد.

رحیمی یکی از این مصوبات را واگذاری زمین و سوله دانشگاه پیام نور واقع در پنج کیلومتری محور یاسوج - شیراز ضلع غربی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی سرآبتاوه عنوان کرد.

وی گفت: براساس مصوبه سال گذشته قرار بود این زمین و سوله از دانشگاه پیام نور استان به پارک علم و فناوری واگذار اما تاکنون دانشگاه پیام در برابر واگذاری زمین و سوله ذکر شده استقامت کرده و ممانعت بعمل می آورد.

این استاد دانشگاه، دومین مصوبه هیجدهم آبان ماه 1395 را واگذاری سوله " الغدیر " استانداری کهگیلویه و بویراحمد در محدود خیابان شرکت گاز یاسوج برشمرد و اظهارداشت: آقای استاندار از مجموعه مدیریتی تحت نظارت خود بپرسد که چرا تاکنون این مصوبه اجرایی نشده است؟

رحیمی گفت: این مصوبات که قرار بود از سال گذشته تاکنون اجرایی تا شاهد راه اندازی پارک علم و فناوری باشیم اجرایی نشده و آن وقت آقای استاندار در کارگروه پژوهش استان بدون مطالعه آئین نامه حکم دبیرکلی را که برایش حکم صادر نشده عزل می کند.

وی با تاکید براینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظرف 2 ماه آینده این مصوبات اجرایی کند تا شاهد رونق پارک علم و فناوری در یاسوج باشیم، خاطرنشان کرد: کسانی که به ایشان مشاوره می دهند مشاورهای نادرست می دهند وگرنه استاندار نبایستی اینگونه در کارگروه پژوهش استان سخن می گفت.

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: تابلوهای پارک علم و فناوری را عامدانه بلند کردیم و خودمان را در مظان اتهاماتی قرار داده ایم تا بتوانیم به نتایج مورد نظرمان برسیم بطوری که از آبرویمان گذشتیم و حتی اگر جواب رسانه ها را نداده ایم عامدانه پاسخ نداده ایم البته انتظار داریم از رسانه ها مطالبه گری منصفانه داشته باشند.

** کاش معاونین استاندار و مدیران زودتر تغییر کنند

رحیمی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هنوز آشنایی با روحیه دلاورمردی های مردم این استان ندارد، خاطرنشان کرد: کاش استاندار بتواند زودتر معاونین ، مشاورین و مدیران خود را انتخاب کند.

وی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد اگر معاونین، مشاورین و مدیران خود را در این استان هرچه زودتر انتخاب کند بهتر می تواند کارها را به پیش ببرد و کاش این تغییرات هرچه زودتر رخ بدهد.

رئیس دانشگاه یاسوج با بیان اینکه با تغییرات معاونین و انتصاب مدیران جدید، بطور حتم استاندار کهگیلویه و بویراحمد زودتر می تواند برنامه های توسعه ای خود را در این استان اجرایی کند، خاطرنشان کرد: البته استاندار هنوز هیچ برنامه توسعه ای برای این استان تعریف نکرده و نگفته که برای توسعه استان می خواهد چه بکند.

رحیمی با تقدیر از تلاش های استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد برای راه اندازی پارک علم و فناوری در یاسوج، اظهارداشت: " دکتر خادمی " تلاش های فراوانی در این ارتباط تلاش های فراوانی کرد که نمی شود نادیده گرفت و تشکر نکرد.

وی گفت: اطلاعانی که به استاندار کهگیلویه و بویراحمد راجع به پارک علم و فناوری داده شده درست نبوده و ماحاضریم با ایشان، مشاورین و معاونینش در دانشگاه یاسوج و با حضور دانشجویان مناظره بکنیم.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
معلوم نیست گذشتهگان با شما جکار کردید.
نام:
ایمیل:
* نظر: