به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
خبردنا :

محاسبه امتیازات

با توجه به جوابهای زیر ،برای هرموردی که جواب مشابه داده اید یک امتیاز به خودتان بدهید.

1.درست  2.درست 3 .درست  4.درست  5.درست  6.درست 7. درست

8.درست  9.درست  10. غلط  11.غلط  12. غلط  13.درست  14.درست

15.درست

امتیاز15-12 : شما عاشق پیشه ای به تمام معنا هستید.به مهروگرما و احساسات فراوان احتیاج دارید.مدام در رویا غرق میشوید و در حالت شیدایی به سر می برید.

امتیاز11-7 : در حد فاصل عاشق پیشه بودن و واقع بینی قرار دارید.در وقت لزوم می توانید نشانه های بارزی از عاشق پیشگی را به نمایش بگذارید.

امتیاز 6-0 : شما به شدت واقع گرا هستید و دنیا را به همان شکلی که هست می بینید . جایی برای رویا پردازی وجود ندارد. ممکن است در نظر دیگران ماهی ای خونسرد به نظر برسید.

توضیحات : سوالات این پرسش نامه سوای آنکه نشان می دهد تا چه اندازه عاشق پیشه هستید ، پنج خصوصیت انسانی عاشق پیشه را نشان می دهد.

صمیمیت(سوالات 1و2): افراد عاشق پیشه اغلب با دیگران روابط پیوند جویانه ای برقرار می سازند.آنها به راحتی احساسات خود را به کسانی که آنها را تحسین می کنند نشان می دهد. این اشخاص تقصیرات و اشکالات معشوق خود را نمی بینند . اینها نیاز شدیدی دارند که مورد محبت و توجه قرار بگیرند.

هویت (سوالات6-3): افراد عاشق پیشه در کنار کسانی که آنها را دوست دارند به احساسات شکوه می رسند.

خیال پردازی (9-7): افراد عاشق پیشه زندگی بسیارخیال پردازانه ای دارند.در بساری از مواقع این اشخاص به جای جفت و همسر، به دنبال دست نیافتنیها هستند.

نیاز به تماس (12-10): افراد عاشق پیشه نیازهای تماسی و ارتباطی شدیدی دارند.وقتی در کنار معشوق قرار می گیرند به احساس امنیت خاطر می رسند.رابطه ی جنسی ،محبت،ونوازش برای این اشخاص بسیار اهمیت دارد .آنها به راحتی احساسات خود را با معشوقشان در میان می گذارند.

احساساتی بودن(15-13) : افراد عاشق پیشه دوست ندارند به همسران خود اشیایی هدیه بدهند که آنها را با خود همراه داشته باشند. هدیه دادن حلقه ،عکس،یا نوار موسیقی از کارهای مورد علاقه ی آنهاست .

نام:
ایمیل:
* نظر: