به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۵۸۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
موسوی گفت: تا شناسایی کامل نیروها و سنجیدن توانایی آنها برای معاونت های شهرداری عجله ای برای معرفی معاونین خود ندارم .
 خبردنا: شهردار باشت تاکید کرد که به خاطر منافع مردم و شهرم با تاج گردون نماینده مردم در مجلس تعامل می کنم .

لطف الله موسوی در گفت و شنود اختصاصی با "خبردنا" از بدهی 70 میلیارد ریالی شهرداری این شهر خبر داد و گفت: بخشی از این بدهی ها مانده حقوق و مزایای پرسنل شهرداری است که از سال 1389 تا کنون پرداخت نشده است .

وی دیگر بدهی های شهرداری باشت را بدهی به تامین اجتماعی ، پیمانکاران ، و ادارات خدمات رسان عنوان کرد و افزود: برای تسویه بدهی های شهرداری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

شهردار باشت با بیان اینکه تا کنون بخشی از بدهی شهرداری به تامین اجتماعی پرداخت شده است، گفت: سعی داریم تا چند ماه آینده بدهی به تامین اجتماعی را پرداخت و با این ارگان تسویه حساب نماییم .

موسوی تصریح کرد: مشکلات و بدهی های کنونی شهرداری باشت مربوط به سالیان گذشته است و متاسفانه طی این چند سال تلاش چندانی برای کنترل یا تسویه این بدهی ها صورت نگرفته است .

وی تاکید کرد: در چند سال اخیر مسئولین شهرداری میتوانستند بدهی های این ارگان را کنترل کنند تا به این حد نرسد .

شهردار باشت دلیل اصلی این میزان از بدهی های شهرداری را ریخت و پاش های غیرضرور و هزینه های سرسام آور در سالهای گذشته اعلام کرد و گفت: در این سالها مدیریتی برای کم کردن هزینه های شهرداری وجود نداشت .

این مسئول بیان کرد: با تعامل با مسئولین استانی و شهرستانی از جمله نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه ، شهر باشت را به جایگاه واقعی خود بین شهرهای همطراز خواهیم رساند .

شهردار باشت با تاکید بر اینکه به آینده شهر باشت خوشبین است ، افزود: با تلاش همگانی باشت را در سطح کشور مطرح خواهیم کرد .

موسوی در پاسخ به این سوال که چگونه می توانید با نماینده شهرستان در مجلس که از لحاظ سیاسی دو دیدگاه کاملا متفاوت دارید تعامل داشته باشید؟ اظهار داشت: عقیده سیاسی هر شخصی قابل احترام است و جایی که پای منافع مردم و شهر در میان باشد باید دیدگاههای سیاسی را کنار گذاشت و در راستای خدمت به مردم تلاش کرد .

وی با تاکید بر اینکه قطعا با نماینده گچساران و باشت در مجلس تعامل خواهد داشت، تصریح کرد: بدون تعامل با آقای تاج گردون کارها پیش نخواهد رفت .

این مسئول تاج گردون را چهره مطرح ملی عنوان کرد و افزود: از نماینده مردم شهر باشت در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در حد توان به ما کمک کند تا مشکلات این شهر برطرف شوند .

وی با بیان اینکه در خصوص مشکلات حوزه شهری با نماینده گچساران و باشت صحبت کرده و این مشکلات را به با وی درمیان گذاشته است، گفت: نظر آقای تاج گردون در این خصوص مثبت بوده و قصد دارند به مجموعه شهرداری کمک کنند .

شهردار باشت اظهار داشت: چه من شهردار باشم چه شخصی دیگری، برای رفع مشکلات مردم هم که شده باید با نماینده مردم در مجلس تعامل داشته باشد .

موسوی تاکید کرد : هر مسئولی که برای حل مشکلات باشت حتی 1000 تومان به این مجموعه کمک کند دستش را می بوسم .

وی در خصوص انتصاب معاونین خود گفت: تا شناسایی کامل نیروها و سنجیدن توانایی آنها برای معاونت های شهرداری عجله ای برای معرفی معاونین خود ندارم .

این مسئول اذعان داشت: روز اول معرفی خود بعنوان شهردار به اعضای شورای شهر اعلام کردم که اگر کوچکترین خلافی از من مشاهده کردند از مسئولیت خود خداحافظی خواهم کرد.

موسوی با تاکید براینکه هیچ فشاری از سوی اعضای شورای شهر برای عزل و نصبها در شهرداری وجود ندارد ، افزود: اعضای شورای شهر قول داده اند دخالتی در عزل و نصب های شهرداری نداشته باشند و اجازه دهند تا افراد شایسته مورد نظر خود را در مسئولیت ها منصوب کنم .

شهردار باشت شایعه کاندیداتوری خود در انتخابات آینده مجلس را رد کرد و گفت: بزرگانی هستند که ما باید از آنها حمایت کنیم ولی بنده برنامه ای برای ورود به عرصه انتخابات مجلس ندارم .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
درود
نام:
ایمیل:
* نظر: