به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد :
مزارعی ادامه داد: نگهداری اسحله در شهر دلیلی ندارد زیرا صدای تیراندازی جو روانی را نیز ناامن می‌کند.
خبردنا: رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمل سلاح مجاز و غیر مجاز در منظر عموم به ویژه در مجالس عزا و عروسی این استان ممنوع است.

به گزارش "خبردنا"، حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخورد با حاملان سلاح مجاز و غیر مجاز در این استان در منظر عموم بویژه مجالس عروسی و عزا تشدید می‌شود و در این زمینه بدون هیچ مماشاتی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیراندازی در مراسم‌های عروسی و عزا در این استان به یک معضل تبدیل شده است، ادامه داد: طی چند ماه اخیر اسلحه‌های مجاز و غیر مجاز زیادی در مناطق مختلف کشف و ضبط شدند.

مزارعی ابراز کرد: تیراندازی‌های بی‌جا در مراسم عروسی و عزا مشکلات متعددی از جمله مرگ برخی از افراد را به همراه داشته که دستگاه قضایی را ناچار به برخورد کرده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فلسفه داشتن اسحله مجاز برای مراقبت عشایر از اموال و احشام بوده است، ادامه داد: نگهداری اسحله در شهر دلیلی ندارد زیرا صدای تیراندازی جو روانی را نیز ناامن می‌کند.

مزارعی با تاکید بر اینکه با حاملان اسحله‌های مجاز و غیر مجاز در منظر عموم قاطعانه برخورد می‌کنیم، افزود: هرچند در این زمینه مورد اعتراض هستیم ولی راهی نداریم زیرا در غیر اینصورت ناامنی ایجاد می‌شود.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
.......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
جناب مدیرکل اگه راست میگی جلو خودروهای غیر استاندار با قیمت نجومی را بگیر که قاتلان واقعی مردم هستند و آلات قتاله دسته جمعی برای مردمند نه سلاحی که جزء فرهنگ مردم است
???
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
باسلام خدمت نماینده عالی قضایی در استان
اگر رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس سرآمد وزبانزد بودند واگر در دفاع از حرمین حماسه ها آفریدند بخاطر این بود که با صدای شلیک همین سلاح ها بدنیا آمدند وباصدای شلیک از دنیا رفتند واین رسم عشایر است
نام:
ایمیل:
* نظر: