به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۶۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
استاندار:
احمدی بیان کرد: 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته که ازهیچ تلاشی برای هزینه کرد واقعی این میزان تسهیلات در جای خودش دریغ نمی‌کنم.
خبردنا: نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که استاندار به صورت تلفنی و به صورت ناشناس در جریان نحوه پرداخت وام اشتغال روستایی قرار گرفت.

به گزارش"خبردنا" ، علی محمد احمدی که خود را بازرس بانک معرفی می‌کرد از مشتریان بانک‌ها سوالی پرسید و در ادامه با بیان این که خودم ریال به ریال این تسهیلات را نظارت می‌کنم اظهار کرد: نمی‌گذارم کسی پول 5 درصدی را بگیرد و بعد بگوید ارز گران شد و مشکل داشتم و این گونه حرف‌ها.

وی افزود: همچنین تبارشناسی می‌کنم که ببینم آیا این پول به بستگان همین جمعی که اینجا نشسته‌اند پرداخت شده است و به همین خاطر حاضرم 400 میلیارد تومان به تهران برگشت بخورد و یک ریال آن از مسیری که برای آن در نظر گرفته شده منحرف نشود.

استاندار عنوان کرد: اجازه نمی‌دهم برخی از بستگان مدیران عضو ستاد تسهیل و حتی خارج از این مجموعه از تسهیلات اشتغال روستایی بدون توجه به هزینه واقعی جلوگیری می‌کنم. 

احمدی ابراز کرد: در صورتی مدیری به کسی قول داده که از این منابع در اختیار ش قرار دهد منتظر نباشند و بگویند خودشان را معطل نکنند. 

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی فکر می‌کنند می‌توانند تسهیلات 5 درصدی دریافت کنند و بعد از یکسال دیگر مجدد درخواست کمک کنند و با طرح برخی موضوعات همچون گران شدن ارز دنبال توجیه باشند. 

احمدی بیان کرد: 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به این استان اختصاص یافته که ازهیچ تلاشی برای هزینه کرد واقعی این میزان تسهیلات در جای خودش دریغ نمی‌کنم. 

وی ادامه داد: برخی سرمایه گذاران به بهانه بازسازی و یا افزایش ظرفیت و... در ستاد تسهیل و رفع موانع توسعه درخواست تسهیلات داشته باشند ولی در عمل اراده‌ای برا کار ندارند راه به جایی نمی‌برند. 

 احمدی تاکید کرد: دلیلی ندارد فرد سرمایه گذار در مدت کوتاه گذشته بیش از 16 میلیارد ریال تسهیلات گرفته باشد و مجدد بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشد مجدد درخواست تسهیلات کند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دلسوز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
0
ابن استاندار فقط حرف زدن چیزی بلد نیست و عسقش اینه که در جلسات از قدرت جایگاهی خود جهت تحقیر کردن بچه های استان خله های مدیریتی خود را با جبران کند .
ضد دولت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
فقط همین را میدانم که تو اختیاری از خودت نداری
دهدشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
بسیار عالیست جناب استاندار .میتوان مصادیق سو استفاده کنندگان در دولتهای گذشته را براحتی در بانکها و ادارات و سازمانها پیدا کرد .ممنون که اینچنین وارد مسایل میشوید از ملامت و مقاومتها نهراسید .خدا و دل محرومان با شماست .بسم الله شروع کنید خدا پشت و پناهتان
نام:
ایمیل:
* نظر: