به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۲۷۶۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:
وی ابراز داشت: حداقل این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر مبلغ آن‌ ۱۵۰ میلیارد ریال است.
خبردنا: مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فرايند پرداخت تسهيلات اشتغال فراگير در این استان خبر داد.

 به گزارش"خبردنا"، پروانه نیک مرام هدف از برنامه اشتغال فراگیر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای جوانان به‌ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، ارتقای اشتغال پذیری، مهارت آموزی نیروی کار و حفظ و صیانت از نیروی کار موجود کشور عنوان کرد .

وی یکی دیگر از اهداف این طرح را کاهش سالانه ۸ درصد نرخ بیکاری و ایجاد ۹۷۰ هزار فرصت شغلی سالانه در بخش‌های اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: بانک مرکزی ۲۰۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای برنامه اشتغال فراگیر در سراسر کشور اختصاص داده که سهم کهگیلویه و بویراحمد در این مرحله ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد این اعتبار به بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید ابلاغ شده است ، تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات ۶ تا ۹ درصد بوده و مناطق هدف آن مناطق روستایی و عشایری است.

وی عنوان کرد: این تسهیلات در قالب طرح‌های جدید، توسعه و سرمایه در گردش برای نواحی صنعتی شهرک‌های زیر ۱۰ هزار نفر با نرخ ۱۰ درصد قابل پرداخت است.

نیک مرام تصریح کرد: این تسهیلات شامل طرح‌های خود اشتغالی و طرح‌های بخش مسکن نخواهد بود.

وی عنوان کرد: تاکنون تعداد بیش از ۱۵۰ طرح اقتصادی برای دریافت تسهیلات نام نویسی کرده و در حال بررسی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سهم بخش کشاورزی از این تسهیلات ۴۵ درصد، صنایع و معادن کوچک ۱۰ درصد، گردشگری ۱۰ درصد و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت هم ۱۰ درصد خواهد بود.

نیک مرام تاکید کرد: استفاده از این تسهیلات برای تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده هفت قانون مدیریت، کارمندان بانک‌ها و مؤسسات عامل مشمول آیین نامه ممنوع است.

وی ابراز داشت: حداقل این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر مبلغ آن‌ ۱۵۰ میلیارد ریال است.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
قابل توجه خانم مدیر کل این طرح اشتغال روستایی و عشایر است نه اشتغال فراگیر وقتی مدیر کل تشخیص نمیده خدا به داد ما برسه
در جواب علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
در جواب علي ..اگر دقت كرده باشي خانم دكتر فرموده اند نرخ سود اين تسهيلات6 تا 9 درصد بوده و مناطق هدف آن مناطق روستايي و عشايري است ...پس بر حسب غرض حرفي نزن و كامنت نزار
نام:
ایمیل:
* نظر: